Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Del Skrevet 21. november 2006 Har vært singel i noen måneder nå, ikke så enormt lyst på kjæreste og absolutt ikke en elsker... Men er konstant kosesyk! Hvor ille er det å flørte med en gutt bare for å få noen å kose med? Noen jeg møter jevnlig og kan holde litt i hånda / holde rundt og se film med... Føler at gutter kanskje vil føle seg litt lurt? Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 Forrige gang jeg var singel så hendte det at jeg var med menn hjem. Ga klar beskjed om at det var kun for å ligge på armen og få litt nærhet og kos. Ble faktisk alltid respektert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #3 Del Skrevet 22. november 2006 Du bør ikke lede noen til å tro at du er interessert i mer enn du er i alle fall, verken fysisk eller følelsesmessig. Så personlig synes jeg absolutt ikke at flørting er veien å gå, jeg ser for meg at noen kan ende opp med å bli såret. Du har ikke en kompis du føler du kan snakke litt med om dette da? Det kan jo tenkes at du allerede kjenner noen som er like glad i kos og nærhet som deg selv, men som heller ikke har tilgang på det for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Del Skrevet 22. november 2006 Vel, siden jeg flyttet ifm. bruddet med exen, så bor alle guttevenner jeg har nå i motsatt ende av landet.. Ellers ville jo det vært en strålende plan. Å plukke opp noen på byen har jeg aldri fått til, så tenkte mer på hvordan holdningen var til sånt med folk på jobb/skole/hobby/etc... Trådstarter her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 22. november 2006 #5 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har hatt noen ordentlig kosete guttevenner, som det aldri har væt eller vil bli noe mer en bare "å bruke som pute". Så jeg tror absolutt at det ikke skal være umulig å finne en sånn en. Ellers kan du jo kose på jentevenner og, men det blir gjerne ikke det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Alle liker jo å kose! Spør en kamerat, ellerno? Eller så kan du jo møte noen, som hu over her, gjorde. Bare sifra at det er alt du vil, så ingen blir sinte og føler seg snytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå