Gå til innhold

Erotisk bilde av meg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å overraske samboeren min enten til jul eller bursdagen hans med et nakenbilde av meg selv, mener jeg har sett en link om det her inne en gang men finner det ikke igjen. Er det noen som har en fotograf å anbefale på østlandet? Jeg har lyst til å at bildet skal være fint, ikke sånn at jeg ligger og bretter ut alt men brystene kan godt synes. Takker og bukker for alle svar og håper sambo blir fornøyd :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*finner frem sitt 20 år gamle Kodak Pocket Instamatic kamera*

Jeg? :sjarmor:

Skrevet

Jeg skal også gjøre dette en gang. Kanskje jeg kan spørre noen av fotografene i avisen? :gullengel:

Var jeg deg, ville jeg slått opp på fotografer i gule sider, merket av de som ser lovende ut, også ringt.

Skrevet (endret)

Kåre Conradi :ler:

Endret av Lille meg :)
Skrevet

Hmm... Jeg veit ikke om de bildene pleier å bli så bra, så jeg anbefaler at jeg får ta en titt, for å bedømme kvaliteten :sjarmor:

(jævli kult gjort ovenfor typen din, forresten! Jeg hadde syns det var kjempekult å få noe sånt :) )

Skrevet
Jeg ønsker å overraske samboeren min enten til jul eller bursdagen hans med et nakenbilde av meg selv, mener jeg har sett en link om det her inne en gang men finner det ikke igjen. Er det noen som har en fotograf å anbefale på østlandet? Jeg har lyst til å at bildet skal være fint, ikke sånn at jeg ligger og bretter ut alt men brystene kan godt synes. Takker og bukker for alle svar og håper sambo blir fornøyd  :sjarmor:

Bare lurer på hvor du har tenkt han skal gjøre av det bildet?

Henge det i stua?

Legge det ut på nettet?

Skrevet
Bare lurer på hvor du har tenkt han skal gjøre av det bildet?

Henge det i stua?

Legge det ut på nettet?

Tja, da kjøper man også et pent album som man har bildene i, tenker jeg.

Skrevet
Tja, da kjøper man også et pent album som man har bildene i, tenker jeg.

Tull og tøys! Syns de skal legges ut her, på KG ;)

Skrevet (endret)
Tull og tøys! Syns de skal legges ut her, på KG  ;)

Ja, sorry, jeg mente å si: Tja, da legger man bildene ut på KG, seff etter at Yme har godkjent kvaliteten.

Endret av greensky
Skrevet

Nesten alle fotografer tar aktbilder, men i disse dager krever mange at man har med en person for å sikre at man ikke kan bli tatt for noe.... (som voldtekt osv)

Så om du har en venn som kan være med regner jeg det som enkelt å få tatt slike bilder?

Er det ikke en fotoskole i nærheten da? Da blir det ikke så dyrt heller...

Skrevet

Får kanskje prøve en fotograf i byen her, men har nettopp vært og tatt bilder av barna og får meg ikke helt til å foreslå at jeg kaster klærene foran han. En venninne kan være med som anstand, det har jeg ingen problemer med.

Bildet kan han ha på soverommet, eller kontoret :ler:

Skrevet

Jeg anbefale at du tar en titt inn på FOTO.NO....der er det mange flinke fotograf, noen amatør, men allikevel kan du få titte på bildene de har lagt. Bare en forslag :)

Skrevet
Ja, sorry, jeg mente å si: Tja, da legger man bildene ut på KG, seff etter at Yme har godkjent kvaliteten.

Du virker som en veldig klok og oppegående person, å jeg øsnker deg alt godt her i livet :klem:

Kål mi :sjarmor:

Skrevet

Hva med å kontakte noen av dem som står oppført som fotografer for nettsider/blader som Cupido, Onlinemagasinet, e.l.?

Skrevet
Hva med å kontakte noen av dem som står oppført som fotografer for nettsider/blader som Cupido, Onlinemagasinet, e.l.?

Hun ville ha et smakfullt bilde, ikke en gammel gris som står bak kameraet med ereksjon og sikkel rennende nedover kjaken.

Og fler og fler fotografer krever at nakenbilder blir tatt med et vitne til stede nettopp for å unngå diffuse anklager eller søksmål i etterkant.

Skrevet
Hun ville ha et smakfullt bilde, ikke en gammel gris som står bak kameraet med ereksjon og sikkel rennende nedover kjaken.

Jeg tror bildets smakfullhet er mer relatert til fotografens erfaring enn lyster.

Skrevet
Hvor i landet bor du? Kanskje jeg kan hjelpe deg.

Jeg bor rett utenfor Oslo så det er ganske sentralt på østlandet

Skrevet
Kål? Nei takk, blir litt fisete av det, så...  :sjenert:

ehm... Er ikke du jente? Jenter fiser vel ikke? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...