Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye synes dere det er greit å bruke på julegave til ny kjæreste som man har vært samme med i 4 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på. Svaret må være at det er "greit" å bruke så mye/lite du bare vil/kan. Men det er mange ting som spiller inn, som alder, inntekt osv osv...

Uansett betyr ikke prisen noen verdens ting.

Skrevet

Vet det, men jeg er allikevel interessert i hvilken sum de enkelte synes er greit.

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet

Tja det er vanskelig. Siden alt er så nytt kan du jo velge å gi noe helt vanlig til to-tre hundrelapper. Hva slags hobbyer?

Spør han. Kanskje dere istedet for å kjøpe gaver kan koste på dere en bedre middag eller helaften ute på byen istedetfor.

Skrevet

Hm...hva har du lyst til å gi ham?

Det er vel det som bør styre og ikke pengene.

Skrevet

fra 0-400 ca.?

Jeg hadde kjøpt bøker, dvd'er, cd'er ol. som jeg vet han ønsker seg og så heller ordnet med en litt mer personlig gave i tillegg, hjemelagede pepperkaker eller en liten ting som betyr noe/har en mening.

Ei venninne fikk "bekymringsdukker"en gang (av tre og store som fyrstikker), små dukker til å legge under hodeputa og som skal fjerne alle bekymringer. Kjempesøt gave som blir husket enda og prisen lå sikkert rundt 40-50,. :)

Gjest gjest nå
Skrevet

Jeg hadde ny kjæreste til jul i fjor, da hadde vi bare vært sammen i 1,5 måned. Han fikk julegave for ca. 2000,-

Det bør vel kanskje legges til at vi er begge 29 og i fast jobb. Vi er i dag fortsatt sammen og skal gifte oss! :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 8 månder, vi kjøpte gave til hveandre for 566, og 567 kr, helt sant! Det fant vi ut noen dager etter julaften! Ganske komisk! :ler:

Skrevet

Jeg kjøpte for 600-700 kroner da jeg hadde vært sammen med kjæresten min i to måneder. Til den forrige kjøpte jeg for kanskje 300 da vi hadde vært sammen i 3-4 måneder. Jeg følte meg veldig usikker i forholdet med han første, men ville vise han at jeg var glad i ham. Med den nåværende var jeg veldig sikker etter to måneder, og ville gi ham noe spesielt. Men jeg tenkte nok mest på hva det var jeg ville gi til begge to, ikke på hva det kostet. Gi noe du vet at han trenger og blir glad for.

Gjest Fruktfat
Skrevet

:ler: vet nesten ikke om jeg tør å skrive hva jeg ga min kjære første julen vi var sammen!

vi hadde vært sammen litt over en mnd, kjøpte vel for 700/800kr. kjente ham ikke SÅ fryktelig godt, han hadde vært bortreist tre av de ukene... så det ble ikke en så veldig personlig gave, da men;

han fikk norsk kokebok (han er ikke norsk), stativ til å ha kokeboka på, forkle og stekevott fra bastian, og tresleiver/kjøkkenredskap i tre som stod en dings av børsta stål.

skal sies at han ønsket seg kjøkkenting (bl.a kjøkkenredskap i tre), så gaven var vellykket den.

Skrevet

jeg skal kjøpe til min kjæreste som jeg har vært sammen med i 3 og en halv mnd for ca. 500 kr. Jeg er student, så synes det er nok. Med tanke på at jeg bruker rundt 100 til mine venner, og 150-200 til familiemedlemmer(som mor, far og søsken).

Skrevet

Lag noe istedenfor. Jeg lagde masse gavekort til min kjæreste på vår 6 månedersdag. Lagde gavekort for en rekke ting, som et sengeskift (han hater å sikfte på sengen), en kinotur, en fotballkamp uten forstyrrelser fra min side, osv.

Så slipper man å tenke på pris :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...