Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det noen her inne som har prøvd herbalife sitt slankeprodukt. Skal begynne på det, men det hadde vært gøy å hørt om noen andre har noe erfaring, og om det virker? Det skal bare hjelpe meg litt i starten. Hvet alt om pulverkurer og hurtig slanking Så jeg trenger ingen innføring i det.Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Har tidligere prøvd diverse pulverkurer, men skal ikke si min mening siden det ikke er det du vil vite :o Men jeg fant ut en ting, og det var at vanilje var ganske grei for da kan man blande i den smaken man vil,m f.eks litt tropisk nektar og en halv banan i hurtigmikser blir ganske greit. Eller jordbærsaus. Bruk fantasien. Herbalife virket på meg fordi jeg spydde opp igejn etter alle tablettene jeg skulle ta ved siden av. Kanskje ikke rart jeg raste ned i vekt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RineM Skrevet 12. april 2003 #3 Del Skrevet 12. april 2003 Hei Jeg vet ikke hvor lenge du har brukt produktene nå, men jeg fikk fantastiske resultater med Herbalife sine produkter. Måle mitt var ned 10 kg og allerede første uken var jeg 4 kg lettere og etter mindre enn 2 mnd var målet mitt nådd. I tillegg fikk jeg et vanvittig overskudd. Bruker fortsatt produktene selv flere mnd etter at jeg var "ferdig slanket" men jeg spiser vanlig mat i tillegg. Jeg har ikke gått opp igjenn ivekt snarere det motsatte jeg er nå 14 kg lettere enn da jeg startet. Jeg vil bare ønske deg lykke til. Er det noen som vil vite mer om produktene til Herbalife så finnes det produktinfo på www.easyslimline.com :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. april 2003 #4 Del Skrevet 12. april 2003 Om det heter Herbalife eller Nutrilett eller noe som helst annet, spiller ingen rolle. Jeg har prøvd det hele, og slanket meg feit - og pulver er pulver uansett hva det heter. Hvis du vet - som du sier - alt om pulverkurer - hva lurer du på da? Om Herbalife er annerledes. Vel - nei, det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #5 Del Skrevet 12. april 2003 Vil bare si meg HELT ENIG i det Tusenfryd sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå