Gå til innhold

Vi har noe "på gang"

Gjest Gjest_studine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_studine_*

Har nå hatt noe på gang med en gutt i noen uker... jeg liker ham kjempegodt, og det virker som om han liker meg også. Men jeg har en følelse av at han liker å ha "kontrollen"; mao være den som tar initiativ til å møtes etc. Kan hende jeg overanalyserer og tar litt feil der, men det er ihvertfall en følelse jeg har fått.

Men det jeg ihvertfall lurer på; hvor mye kontakt kan man ta med en gutt når man har noe på gang, uten at det virker "masete"?

Vi har kontakt hver dag.. hovedsakelig er det han som tar kontakt... og det er jo egentlig litt teit... Jeg kan ta kontakt med ham på MSN eller SMS, men tør ikke å ringe...

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, du kan da ta så mye kontakt du bare vil! Kommer det til det punktet at han syns det er "masete" så forstår han det sikkert hvis han tenker over det. Betyr jo bare at du ikke klarer å stoppe å tenke på han. Du må passe på at det ikke bare er han som tar kontakt for da kan han kansje gå litt lei av det, selv om det virker som han liker å ha kontrollen som du sier. Helt normalt å kvie seg for å ringe men gjør som 99 % av alle andre å send 1 sms 2 sms 3 sms når du er forelska! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Enig med gjesten over. Det skal nok ganske mye til før du eventuelt blir masete. Bare ta kontakt. Det synes han sikkert er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt (eller delvis) uenig! Klart du kan ta kontakt. Men greit å holde litt igjen!

Synes selv at det er masete hvis jeg får mer enn par-tre sms pr dag. Skaper større spenning hvis man rekker å lengte og vente. Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Helt (eller delvis) uenig! Klart du kan ta kontakt. Men greit å holde litt igjen!

Synes selv at det er masete hvis jeg får mer enn par-tre sms pr dag. Skaper større spenning hvis man rekker å lengte og vente. Synes jeg da.

Selvsagt bør hun ikke sende 50 sms per dag, men hvordan tror du han føler det om hun aldri tar kontakt da? Da hadde i hvert fall jeg blitt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme gjest som ovenfor igjen.

Nei, som sagt er jeg ikke uenig i at hun kan ta kontakt, men pass litt på!

Snakker ikke om 50 sms, men har selv opplevd å få 6-8 sms om dagen. Stas første dagen, men går fort lei. Blir lite tid til å la spenningen få bygget seg opp. Nå snakker jeg om starten av et "forhold" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest libresse

Nei la han stå for 90 prosent av kontakten og se hvordan det går :forvirret:

Selvfølgelig må du ta kontakt når du liker han ts og det er sant som det sies at han faktisk kan gå lei av å aldri få noe av det samme han gir tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv at det er veldig greit å kunne være seg selv, men det er jo bra å kunne holde seg litt igjen. Hadde nok ikke sendt mer enn et SMS om dagen, f. eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg prøva å "holde" meg fra å ta kontakt for masse.

syns det e greit at han tar kontakt, for han veit at eg har interesse av han..

men ei mld i ny og ne blir det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...