Gjest Frekke Frank Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Lurer på en smule snål ting! Barberte mitt lem i morges med min kones barbermaskin, da jeg ikke liker å barbere mine edlere deler med barberhøvel! Har gjort dette uttallige ganger før, men i dag skjedde det et FORFERDELIG vondt uhell. I stedet for å kutte et av hårstråene på penis, LUGGET maskinen det, slik at den ”posen” med håret i SRAKK og åpnet seg som et stort sår. Blør som F*EN. :oops: Så mitt noe dumme spørsmål er om dette leger seg fint over tid? Har et lite SÅR dr nå, som blør konstant lixom. Auau.... -Frank- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Har egentlig ikke SÅ mye peiling på det området ... Men kanskje det er betente hårsekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #3 Del Skrevet 4. februar 2003 Hårsekken vil bli betent nå iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 4. februar 2003 #4 Del Skrevet 4. februar 2003 Du bør rense det med pyrisept iallfall. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frekke Frank Skrevet 4. februar 2003 #5 Del Skrevet 4. februar 2003 Yo! Takker for svar... SATAN hvor vondt jeg har.. skal rett hjem og rense... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå