Gjest Frekke Frank Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Hei! Lurer på en smule snål ting! Barberte mitt lem i morges med min kones barbermaskin, da jeg ikke liker å barbere mine edlere deler med barberhøvel! Har gjort dette uttallige ganger før, men i dag skjedde det et FORFERDELIG vondt uhell. I stedet for å kutte et av hårstråene på penis, LUGGET maskinen det, slik at den ”posen” med håret i SRAKK og åpnet seg som et stort sår. Blør som F*EN. :oops: Så mitt noe dumme spørsmål er om dette leger seg fint over tid? Har et lite SÅR dr nå, som blør konstant lixom. Auau.... -Frank-
Gjest Kira Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 Har egentlig ikke SÅ mye peiling på det området ... Men kanskje det er betente hårsekker?
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #3 Skrevet 4. februar 2003 Hårsekken vil bli betent nå iallfall.
Nelle Skrevet 4. februar 2003 #4 Skrevet 4. februar 2003 Du bør rense det med pyrisept iallfall. Nelle
Gjest Frekke Frank Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Yo! Takker for svar... SATAN hvor vondt jeg har.. skal rett hjem og rense...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå