Gjest ~Gjest~ Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Dere som tar dobbel dose pergo, tar dere begge tablettene samtidig? Jeg trodde at jeg kunne ta to nå i kveld, men så ser jeg på pakken at det står 1 tablett 2 ganger daglig. Blir det krise å ta begge samtidig?
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Må bare spørre; hva er PERGO? Har sett det i diverse overskrifter i det siste, men har alltid tenkt på husbyggeraktig ting/laminatgulv jeg da. Skjønner jo at det er litt feil... Så; hva er pergo?
Tresoria Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 (endret) Dere som tar dobbel dose pergo, tar dere begge tablettene samtidig? Jeg trodde at jeg kunne ta to nå i kveld, men så ser jeg på pakken at det står 1 tablett 2 ganger daglig. Blir det krise å ta begge samtidig? ← Jeg tok begge samtidig. Jeg fikk beskjed om at det viktigste var aat jeg tok dem på omentrent samme tidspunkt hver dag. Må bare spørre; hva er PERGO? Har sett det i diverse overskrifter i det siste, men har alltid tenkt på husbyggeraktig ting/laminatgulv jeg da. Skjønner jo at det er litt feil... Så; hva er pergo? ← Pergotime er et ovulasjonsstimulerende middel. Hvis du vil vite enda mer kan du se på www.felleskatalogen.no Endret 21. november 2006 av Trésor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå