OppNed Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Jeg trenger hjelp. Seriøs strakshjelp. Derfor overskriften. Hvis jeg kalte strengen "hovedavtale" eller no'sånt så ville vel et fåtall giddet åpne den :blunke: Sitter og jobber med en presentasjon som er av største viktighet for meg akkurat nå. Noe av dette må underbygges av faktaopplysninger fra Hovedavtalen LO/NHO. Og skal presenteres på engelsk. Til min fryktelige skrekk, så ser jeg at den engelske avtalen jeg besitter gikk ut i 1997 *biter negler snart* Hvor i huleste heiteste kan jeg finne den engelske varianten på nett? Finner kun den norske oppdaterte... Gudhjelpemeg, som jeg håper noen kan bidra her. Jeg kjenner deadline-monsteret kryper under huden på meg. På forhånd takk Maiken
Bridget Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 Hei! Har du søkt på google? Fikk en del treff der, men vet ikke om det hjelper deg: http://www.google.com/custom?hl=en&lr=&ie=...O%2FNHO+engelsk Hvis det ikke hjelper kan du vel ringe NHO/LO og spørre om de har en engelsk utgave de kan maile deg? Og er deadline veldig tett på og du hadde tenkt å jobbe med presentasjonen i kveld kan du jo begynne på den med bakgrunn i den norske versjonen, og sette av plass til sitater etc. som du fyller inn når du får den på engelsk? Dette går sikkert så bra så! Lykke til! :D
Nicky B Skrevet 4. februar 2003 #3 Skrevet 4. februar 2003 Vet hvordan det er med deadlines og kjenner akkurat til den foelelsen av kaldsvette...Kanskje ikke saa mye hjelp akkurat na?! :D Naa aner jeg ikke helt hva slags opplysninger du trenger, men ved aa soeke paa google saa faar man opp en del sider. Hvor relevante de er, er det vel bare du som vet? http://www.eiro.eurofound.ie/index.html En del av dokumentene jeg fant om hovedavtelen NHO/LO var og finne paa englesk paa denne linken. Kanskje verdt og sjekke ut? Lykke til!!! You can do it! :D
OppNed Skrevet 4. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2003 Åh, jeg fant den!!!!!! Takket være dere. Tusen takk, jenter. Skal trekke pusten igjen og fortsette. Tusen zillioner klemmer fra Maiken
klara Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Heia Maiken, jeg også!! Jeg også kaldsvetter over innspurt, en allerede forskjøvet krisedeadline, og jeg hater noe så innerihampen max... *urk*... Ville bare si hei og gi deg en klem på dødlinja Skulle ønske jeg kunne stille et fornuftig spørsmål til eteren, men her er det bare meg og tallene og teksten det gjelder... *sukk* Får ta en ørliten pep i stedet dah...: Go girl, go get'em! :blunke:
Arnie Skrevet 5. februar 2003 #6 Skrevet 5. februar 2003 Hei Maiken! Mulig du sover en velfortjent søvn etter å ha jobbet med presentasjonen i hele natt... men uansett: Dette går så bra så! Og husk... langsom pusting påvirker psyken...: 1) Pust laaaaaaangsomt innnn...... dyyypt inn...... 2) ...hoooold puuusten noen sekunder.... 3) Pust laaaangsomt uuuut... Gjenta 5 ganger Smil tillitsfullt til deg selv og verden... ...og så... opp på podiet! Lykke til! PS: Regner med du fikk PM'en fra meg i går ettermiddag - og at du har hatt annet å gjøre enn å svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå