Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg så på disse og fikk litt lyst på dem. Men hvordan er størrelsene? Jeg bruker 38, men i følge den tabellen er det str. 5 og det har de ikke (jeg vil ha røde) Så lurte på om de er store eller små i str. om jeg da kan bestille 4 eller noe?
Annabell Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror det varierer litt. Jeg har bestilt sko derfra som har vært for små, men har hørt om andre som har fått for store. Det er vel kanskje bedre å ta de litt for store enn for små, du kan jo uansett legge en såle i de hvis de blir for store. Det du bør være obs på er imidlertid at asos for tiden bruker ekstremt lang tid på å sende ut varer. Jeg bestilte noen varer den 20.10 og de er ennå ikke sendt derfra. Jeg har sendt mail to ganger til asos og ikke fått noe svar ennå. Litt kjipt hvis du skal ha skoene til førjulsfestligheter.. Fine sko forresten
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg skal ikke ha de til nye spes. Kanskje jul eller nyttår hehe De var fine og under 200, så Men hvis jeg er 38 har jeg på en måte mer lyst til å kjøpe 37 enn 39 :/
Annabell Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Skjønner at du heller vil ha 37, sånn er jo alle jenter Men jeg er vanligvis en 38 og noen ganger 37 og ballerinaene jeg kjøpte derfra i 38/5 var for små til å i det hele tatt bli brukt... Men disse kan selvfølgelig være større. Uansett ville jeg bestillt så fort som mulig, det blir sikkert bare travlere der jo nærmere du kommer jul
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jepp, sakl gjøre det snart Jeg vil bare være sikker, for noen ganger kan jeg komme ned i 37. Mens 39 ofte blir stor sånn at foten min glipper opp og sitter løst Så jeg skulle egentgli vente med flere synspunkter, eller noe som har skoen som vet hvordan de er
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Herregud å mye penger frakten kostet!! Skoene koster 16 pund (195 kr) mens frakten var på 34,95 (427 kr!) Sinnsykt mye. Nå må jeg ut med 620 ca. Trodde det sto 3,45 på frakten jeg, det skal jo ikke væer så mye!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 oi... det var mye, ja. men til str: jeg har hørt at de er veldig små i str, alltid et nr opp.
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Ok, ja for jeg skulle bestille 39 likevel Kom på at jeg prøve noe røde palettglitrende sko fra dna i går (dritlekre var de) og da var det veldig trange i 37, og de var like høye (10 cm)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 bianco har noen drit kule røde sko..både pumps og sko! steve madden kopier
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Har du noen link til de? Jeg har sett noen som er litt spisse og som har "tråder over" akkurat som det er firkanta huller i, og så noen røde lakk på trehæl.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 desverre..men så de idag på strømmen storsenter..de hadde "en hel seksjon" satt av til rødesko..stilig!
Quirky Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror det varierer litt. Jeg har bestilt sko derfra som har vært for små, men har hørt om andre som har fått for store. Det er vel kanskje bedre å ta de litt for store enn for små, du kan jo uansett legge en såle i de hvis de blir for store. Det du bør være obs på er imidlertid at asos for tiden bruker ekstremt lang tid på å sende ut varer. Jeg bestilte noen varer den 20.10 og de er ennå ikke sendt derfra. Jeg har sendt mail to ganger til asos og ikke fått noe svar ennå. Litt kjipt hvis du skal ha skoene til førjulsfestligheter.. Fine sko forresten ← Merkelig, jeg har bestilt 4-5 pakker fra dem de siste ukene, og alle untatt den som sitter fast i tollen her i Norge kom frem innen en uke. Tror du må ha vært uheldig.
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Men syntes dere det er verdt det? Blir jo rett over 600 kr Men skoene kostet jo 195 og det er så kjipt med så mye frakt! Men det blir jo ikke fortollet så det er jo bra.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 jg synes ikke det..synes skoene fra asos er "vonde"..veldig stive og vonde.. og når frakten kommer på så mye..betaler du faktisk MER for frakt enn skoene..blir litt feil i mitt hodet..men up to u after all;)
Annabell Skrevet 21. november 2006 #15 Skrevet 21. november 2006 (endret) Merkelig, jeg har bestilt 4-5 pakker fra dem de siste ukene, og alle untatt den som sitter fast i tollen her i Norge kom frem innen en uke. Tror du må ha vært uheldig. ← Det var skikkelig rart.. Hmmm, håper jeg får svar fra de imorgen hvis ikke får jeg ringe dem. Kan jo være at min pakke skal til England, men det burde jo være omvendt.. Til Tweek: Det var veldig masse i frakt, det er jo ikke noe problem å finne fine sko i Norge til 600,- er jo ikke så billig lenger iallefall. Endret 21. november 2006 av Annabell
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #16 Skrevet 21. november 2006 Det bare bare at jeg har sett i alle skobutikkene her, lenge nå og finner ingen fine Fant de røde høye paljett skoene på dna , men de har ikke min str. og får ikke inn. Vet ikke jeg. Og det ser ut som alle skoene har kommet nesten.
Tristessa Skrevet 22. november 2006 #17 Skrevet 22. november 2006 Hvis jeg var deg, hadde jeg gått en størrelse opp og lagt inn en halvsåle foran for å få dem til å passe bedre. Det polstrer litt også, og disse skoene så ikke akkurat ut til å være gode å gå i.
Latee Skrevet 22. november 2006 #18 Skrevet 22. november 2006 Let litt på eBay du, om du ikke finner noe her hjemme
Gjest Tweek Skrevet 22. november 2006 #19 Skrevet 22. november 2006 Jeg bestilte dem ikke, men jeg hadde kjøpt 39 hvis det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå