Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat pratet med kusinen min og de har vært på sykehuset og fått svar på prøver de har tatt tidligere i høst. Hun sluttet på pillen i 2003 og hun har enda ikke blitt gravid. Nå viser det seg at det ikke er noe liv i svømmerene, altså problemet ligger hos mannen og ikke hos henne som de kanskje hadde trodd. Alt er i orden med kusinen min. Samboeren hennes hadde hatt en lyskebrokkoperasjon da han var 2-3år, kanskje noe har gått galt der? Jeg aner ikke..

Jeg er så lei meg på deres vegne, de har hatt lyst på barn lenge. Begge er veldig åpne for adopsjon, så barn får de på en eller annen måte en gang uansett. Men er det noe håp for at de kan lage et sammen? Har noen vært borti dette før? Hva er sjansen?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke kommer levende sædceller ved en sædavgang kan man bruke TESA. Da henter man ut sædceller fra bitestikkelen, det fungerer på en del av de som har dette problemet, men ikke alle. Dette gjøres bare på noen få fertilitetsklinikker.

Ellers så ville jeg anbefale en tur til en androlog, Dr.Purvis har visst gode resultater ved mannlig infertilitet.

Mannlig intertilitet tas dessverre ikke alvorlig nok fra leger generelt, også ved fertilitetsklinikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...