Gjest Marianna Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hmm..skal på julebord..og tenkte å stashe meg skikkelig opp..skal på kjolejakt på tors..tenkte å gå for noe "annerledees":.skal krølle håret..da jg pleier å rette d ut til vanlig..også lurer jeg på: Noen som har prøvd å sette på falske øyenvipper? vil ha litt sånn "crazy"look..og ønsker derfor å prøve?? Hva vil dere anbefale? Andre hudpleie produkter som er et must?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Tips: Når du skal gjøre noe så radikalt annerledes så doll deg opp et par kvelder i forveien så du ser om det funker. Døskjipt hvis du ikke er fornøyd og det er en halvtime til du skal gå...
CherryBlossom Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hei! Hvis du skal ha løsvipper på julebordet og ikke har brukt det før burde du kjøpe deg noen pakker og forsøke et par kvelder først. Det finnes en serie som de blant annet har på Vita som er god, jeg velger alltid de som er minst tette, da de tetteste ser VELDIG kunstige ut. Kommer an på hva slags effekt du vil oppnå. Det beste vippelimet jeg har forsøkt er Dior, men jeg tror ikke de har vippepakker i sortimentet sitt på fast basis (?). Ellers er det veldig viktig at du tar med deg vippelimet i veska hvis du går for en billigere variant! Lykke til
Catzy Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Se etter produkter til å ha under foundation, som får huden til å se litt glødende eller ung og fresh ut. MAC har en som jeg synes er OK. Skulle til å si "Gå for skikkelig leppestift", men hvis du skal markere øynene mye, så kan det bli for mye av det gode. Men hvis du bruker leppeblyant og pensel, så kan du få til veldig pene lepper selv om de ikke er knallfarget. Vil i så fall se ekstra glamorøst ut. Du kan jo også skaffe en skikkelig glitrete øyeskygge, slik sminkefolka på TV2 ser ut til å like. Hvis du bor i Oslo, ta en tur på Visage ved Rockefeller. De selger mye showsminke, og kan sikkert gi deg en god del tips om veldig disktinke sminketyper! http://www.visage.no/
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 tusentakk for tips catzy! Kommer til ågå for solpudder og "fine" lepper ja..og ha øynenei fokus . Skal prøve å legge inn bilder når jg har sminket meg hvis det går.. med falske øyenvipper+uten;)
CherryBlossom Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Du burde også kjøpe et produkt til kroppen, hvis du ikke allerede har det. Jeg bruker en farget aftersun med "glitter" fra Estée Lauder hele året - den er veldig fin til festbruk hvis man er brun. Er du lys i hudfargen har både Nivea og Body Shop gode alternativer med litt midre shimmerpartikler. Liker man ikke shimmereffekt på huden, kan man smøre seg et par tre ganger med en rik krem eller olje for å få fin hud på armer etc..
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Jeg er veldig brun akkurat nå..nesten svart..har nettopp kommet hjem fra Dubai .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå