Søtpotita Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 (endret) Skriv ei lang oppgåve og har merka at nokre plassar i teksten så blir linjeskifta lengre enn ellers. Markøren hoppar automatisk lenger enn det den skal Korleis endre dette til normalt? Endret 21. november 2006 av Årolilja
Gjest niomi Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Merk teksten og gå på Format -> Avsnitt og endre linjeavstand. Standard i oppgaver er vel 1.5, tror jeg. Siden dette "har skjedd av seg selv", vil jeg tro at det har blitt noe kluss med formateringen, slik at resten av teksten er f.eks. Normal, mens denne er f.eks. Brødtekst. Du kan se, og enkelt endre, formatering for avsnitt på Format -> Stiler og formatering.
Søtpotita Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Takk for hjelp, niomi Eg skal sjekka dette ut
Søtpotita Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 Uff, nei eg får ikkje dette til No er det blitt linjeavstandar på minst 5 cm...
Passion Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Mulig word bare har hengt seg opp litt. hvis du kopierer all teksten og limer det inn i et nytt dokument, så kan du prøve igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå