Gjest Spire Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei! Jeg jobber som frilansjournalist for flere medier i Trondheim. Noen ganger (som idag) føler jeg at jeg behøver nye tips og perspektiver fra noen som ikke er i mine vante nettverk og kanaler. Derfor lurer jeg på om noen har tips, tanker, ideer, refleksjoner m.m. rundt hva de savner i nyhetsbildet i Trondheim? Det kan være nyhetsstoff, kulturstoff, forslag til personer som burde portretteres, grupper som får for lite oppmerksomhet, forskning, skole - hva som helst. Anyone?
Gjest Emera Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Det kan gode hende, det. Bare vent litt, så skal jeg se.
Gjest Gjesten Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 (endret) Hva med å finne de husløse i byen? De syns jeg er så skjult i byen. Vi vil vite hvem de er. Endret 22. november 2006 av Gjesten
Spire Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 (endret) Takk for svar! Tar gjerne imot flere... Og gjerne fra andre deler av landet også. Hvem glemmer mediene? Endret 22. november 2006 av Spire
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå