Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Sånn i forbindelse med "sprute på jenter"-tråden, er det noen andre som tenner på bukkake? Synes det virker skikkelig grisete, men som en fantasi tenner jeg på det. Tror aldri jeg kunne realisert fantasien dog...
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Mulig du må forklare hva det betyr... Jeg tenker på julebukk, men det er kanskje ikke det du snakker om?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Merkelig fenomen, og tenner ikke særlig på sæd i "normale" mengder en gang. Så svaret er nei, for min del.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Bukkake
Nelle Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Prøvde å tolke hva dette betydde ut i fra ordet, og kom frem til at det måtte bety at man bæsjet på brystkassa til noen.... buk + kake....
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg tenkte enten at det var å komme på magen og gni det sammen med ham, som en sånn "Sperm-Sandwich" (mage mot mage, buk mot buk, lissom...) Eller at det var å ake på bukken... Bukken=pikken og ake fordi den var glatt av sperm Fantasi har vi da, Nellie-baby Endret 21. november 2006 av glamourgirl
Nelle Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Jeg tenkte enten at det var å komme på magen og gni det sammen med ham, som en sånn "Sperm-Sandwich" (mage mot mage, buk mot buk, lissom...) Eller at det var å ake på bukken... Bukken=pikken og ake fordi den var glatt av sperm Fantasi har vi da, Nellie-baby ← JA! DET skal vi ha, glæmbaby! Fantasi har vi! Skjønner at det ikke bare var meg som fikk en hel masse rare syn og forestillinger da vi skulle forsøke å forstå hva som mentes med bukkake....
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 For å svare på tråden, så tenner jeg på mine "bukkake" tolkninger, men ikke på Nelle sin
Nelle Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 For å svare på tråden, så tenner jeg på mine "bukkake" tolkninger, men ikke på Nelle sin ← Kan si meg veldig enig i den. Min tolkning var litt eh... jeg har kanskje vært i et litt disgusting mood da jeg tolket for å si det sånn....
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Ja, dette synes jeg faktisk ser spennende ut.....i fantasien. Og i fantasien er alle mennene rene, kjekke og velduftende...og ingen treffer meg i øyet Selv om det er noe grisete og tabu over det, så er det spennende å tenke seg at fokus for så mange andres opphisselse(og orgasme)
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Hverken i fantasi eller virkelighet. Men det ligger under mitt arkiv som "sykt". :nikker:
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Synes ikke det er sykt og tenner ikke på det. Det er bare rart, se for deg dama gå på gata og samle inn nok antall menn til å sprute henne ned! Stress! :D
Gjest Tweek Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 Husker du denne FVB http://www2.b3ta.com/bukkake/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå