Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er dette en serie bøker som er blitt filmatisert?

Likte i hvertfall første episode godt og kommer til å prøve å huske at denne serien går på mandager. :)

Endret av Nicole Bitchie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest boken, og det er flere bøker som er filmatisert. Ble skuffet over serien egentlig, og vet ikke om jeg har lyst til å se resten.

Skrevet

Han som spilte Wallander i Før Frosten og resten av den serien er orginale filmer som ikke er basert på Mankell sine bøker forruten Før Frosten.

Det er han andre skuespilleren (husker ikke navn) som spiller Wallander i Mankel sine filmatiseringer.

Skrevet

jeg synest du skal fortsette å se wallander.... har sett nesten alle jeg og det er en utrolig flott serie...

selv om jeg hadde sett den som var i går så måtte jeg se den enda en gang....

fortsett med å se på mandager..... det er utrolig gøy

klem fra meg

Skrevet

Jeg ble sittende å se på Akutten, jeg. Utrolig sterke de episodene fra Darfur :tristbla:

Gjest Leiababe
Skrevet

Jeg har sett de fleste av filmene tidligere, og synes de er knallbra. Særlig "mastermind" var utrolig spennende..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har sett flere Wallanderfilmer på dvd. Knallbra.

Skrevet
Han som spilte Wallander i Før Frosten og resten av den serien er orginale filmer som ikke er basert på Mankell sine bøker forruten Før Frosten.

Det er han andre skuespilleren (husker ikke navn) som spiller Wallander i Mankel sine filmatiseringer.

Han heter Lassgård han du tenker på...

Jeg synes Wallander er genial, de siste som er kommet nå er råbra. Har alle på DVD, og kan se dem om og om igjen! :) Mastermind må være den som er aller best!!! :)

Skrevet

Jeg liker i grunn ikke filmene/seriene jeg. Bøkene er mye bedre, men slik er det jo ofte.

Skrevet

Jeg har sett de før og syntes de var veldig bra. :)

Har ikke lest bøkene om Kurt Wallander, leser vanligvis ikke krim.

Skrevet

Jeg er veldig glad i bøkene, men jeg liker ikke filmatiseringene. Da foretrekker jeg heller å se på Beck.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jeg liker i grunn ikke filmene/seriene jeg. Bøkene er mye bedre, men slik er det jo ofte.

samme her ;) men kanskje jeg må gi filmene en sjans til.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg er veldig glad i Mankell, og likte episoden på mandag. Fælt, men godt!

Har litt trøbbel med "nye" Wallander, jeg synes Lassgård passet veldig bra. Det er nok bare en tilvenningssak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...