Nicky B Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 (endret) Er dette en serie bøker som er blitt filmatisert? Likte i hvertfall første episode godt og kommer til å prøve å huske at denne serien går på mandager. Endret 21. november 2006 av Nicole Bitchie
Gjest hmm Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg har lest boken, og det er flere bøker som er filmatisert. Ble skuffet over serien egentlig, og vet ikke om jeg har lyst til å se resten.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Han som spilte Wallander i Før Frosten og resten av den serien er orginale filmer som ikke er basert på Mankell sine bøker forruten Før Frosten. Det er han andre skuespilleren (husker ikke navn) som spiller Wallander i Mankel sine filmatiseringer.
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 jeg synest du skal fortsette å se wallander.... har sett nesten alle jeg og det er en utrolig flott serie... selv om jeg hadde sett den som var i går så måtte jeg se den enda en gang.... fortsett med å se på mandager..... det er utrolig gøy klem fra meg
Gjest Fresh Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg ble sittende å se på Akutten, jeg. Utrolig sterke de episodene fra Darfur
Gjest Leiababe Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg har sett de fleste av filmene tidligere, og synes de er knallbra. Særlig "mastermind" var utrolig spennende..
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Jeg har sett flere Wallanderfilmer på dvd. Knallbra.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Han som spilte Wallander i Før Frosten og resten av den serien er orginale filmer som ikke er basert på Mankell sine bøker forruten Før Frosten. Det er han andre skuespilleren (husker ikke navn) som spiller Wallander i Mankel sine filmatiseringer. ← Han heter Lassgård han du tenker på... Jeg synes Wallander er genial, de siste som er kommet nå er råbra. Har alle på DVD, og kan se dem om og om igjen! Mastermind må være den som er aller best!!!
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Jeg liker i grunn ikke filmene/seriene jeg. Bøkene er mye bedre, men slik er det jo ofte.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Jeg har sett de før og syntes de var veldig bra. Har ikke lest bøkene om Kurt Wallander, leser vanligvis ikke krim.
Anglofil Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Jeg er veldig glad i bøkene, men jeg liker ikke filmatiseringene. Da foretrekker jeg heller å se på Beck. Mvh Yvonne
Gjest Fruktfat Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Jeg liker i grunn ikke filmene/seriene jeg. Bøkene er mye bedre, men slik er det jo ofte. ← samme her men kanskje jeg må gi filmene en sjans til.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Jeg er veldig glad i Mankell, og likte episoden på mandag. Fælt, men godt! Har litt trøbbel med "nye" Wallander, jeg synes Lassgård passet veldig bra. Det er nok bare en tilvenningssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå