Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198721 Del Skrevet 3. august 2020 " å dersomatte dere ikke skjønte det...vi skal mekke å spise midda'n vår ute. ...smaker bestest da vøtt. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 3. august 2020 #198722 Del Skrevet 3. august 2020 10 minutter siden, Jerry Lee said: " å dersomatte dere ikke skjønte det...vi skal mekke å spise midda'n vår ute. ...smaker bestest da vøtt. " - Ordet. Mat nok til en til? Her går ikke å lage mat ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198723 Del Skrevet 3. august 2020 25 minutter siden, Kruset skrev: Mat nok til en til? Her går ikke å lage mat ute. Plass og mat til adskillig fler. Bare å komme.... ber Ordet mitt meg hilse å si. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 3. august 2020 #198724 Del Skrevet 3. august 2020 7 minutter siden, Jerry Lee said: Plass og mat til adskillig fler. Bare å komme.... ber Ordet mitt meg hilse å si. 😉 Springer nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198725 Del Skrevet 3. august 2020 7 minutter siden, Kruset skrev: Springer nå! Hehe. ....masse soverom og -steder, også. Og telting i hagen er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2020 #198726 Del Skrevet 3. august 2020 Må avlogge meg, gjøre en del greier og så blir det tidlig senga på denne jenta her. Natta på forskudd. God mat alle. *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. august 2020 #198727 Del Skrevet 3. august 2020 God natt! Ordet er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198728 Del Skrevet 3. august 2020 28 minutter siden, Dr. Ops skrev: God natt! Ordet er her. Ordet er i hagan. Fikk nyss om at telting er lov der...løp og fant et ubrukt lite haiketelt. Opptatt nå med finne ut hvordan sette det opp. Plundrer heftig der ute ser jeg. " fillerns vriene greier detta asså. Men gir meg ikke sååå lett for tenk. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198729 Del Skrevet 3. august 2020 Problemer, Ordet? " kjeften på'rei for paen!. Men ja...ha'kke vært på kæmping før jo. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198730 Del Skrevet 3. august 2020 Si i fra om du trenger hjelp, da.... 😂 " GÅ VEKK!!! " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198731 Del Skrevet 3. august 2020 Ja, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198732 Del Skrevet 3. august 2020 Hvem trenger TV når man har underholdning ute i hagen... 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2020 #198733 Del Skrevet 3. august 2020 4 timer siden, Jerry Lee skrev: " ikke brøle på meg! ...bruke inneste stemmen foratte jeg hører godt for nemlig. " - Ordet. Jeg skjønner ikke hvorfor den rope-figuren må se sint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2020 #198734 Del Skrevet 3. august 2020 4 timer siden, Nietsoj skrev: Ingen grunn til å skrike her - jeg hører ekkoet helt oppi dalen her.... Joda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. august 2020 #198735 Del Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: Ordet er i hagan. Fikk nyss om at telting er lov der...løp og fant et ubrukt lite haiketelt. Opptatt nå med finne ut hvordan sette det opp. Plundrer heftig der ute ser jeg. " fillerns vriene greier detta asså. Men gir meg ikke sååå lett for tenk. " - Ordet. Fått opp teltet ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198736 Del Skrevet 3. august 2020 6 minutter siden, Dr. Ops skrev: Fått opp teltet ennå? Ordet skjønte ikke at stengene skulle stå...og holde teltet oppe. Og har rullet seg inn i det som en sovepose. Jaja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. august 2020 #198737 Del Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ordet skjønte ikke at stengene skulle stå...og holde teltet oppe. Og har rullet seg inn i det som en sovepose. Jaja... Images in my head 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 3. august 2020 #198738 Del Skrevet 3. august 2020 6 minutter siden, Jerry Lee said: Ordet skjønte ikke at stengene skulle stå...og holde teltet oppe. Og har rullet seg inn i det som en sovepose. Jaja... Og... hvor tok stengene veien? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #198739 Del Skrevet 3. august 2020 3 minutter siden, Dr. Ops skrev: Images in my head Hehe..... 😉 Får hjelpe med montering i morra. Ordet er ikke så smart, vet du. " hørte den helt ned her jærri. Du er jæbbla drita dustedummenschlemmen....men jeg sover i snorkesekken min nå... " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. august 2020 #198740 Del Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, Kruset skrev: Og... hvor tok stengene veien? Innrullet med ordet Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Hehe..... 😉 Får hjelpe med montering i morra. Ordet er ikke så smart, vet du. " hørte den helt ned her jærri. Du er jæbbla drita dustedummenschlemmen....men jeg sover i snorkesekken min nå... " - Ordet. Synes ordet kan få knekke den nøtta sjøl altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå