Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, man låner ordet av meg, for det er mitt alltid. Sånn er det med den saken. :nigo: 

Ååja. Vel, jeg har ikke noe problem med at du tror det. 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, MarieLo skrev:

Ååja. Vel, jeg har ikke noe problem med at du tror det.

...og jeg har ikke noe problem med at du tror at jeg tror at du tror det...FNYS!!! :jolie:                            ( :klo: ) 

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...og jeg har ikke noe problem med at du tror at jeg tror at du tror det...FNYS!!! :jolie:                            ( :klo: ) 

Den er grei.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ordet har pyntet litt i forumhagen

38 Super Easy DIY Fairy Garden Ideas #DIY #diy fairy gardens #diy garden backyard #diy garden cheap #diy garden decorations

Skrevet

Veldig pent og vårlig. :jepp: 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ordet og jeg skal se Fuller house, nå. Ordet syns det er veldig morsomt.

Skrevet

Fint. Jeg legger meg, så det passer bra. :goodbye: Natta. 

Skrevet

Ahh...det er så herrrlig å ha ordet så lenge. Det virkelig trives hos meg! :rodmer:   

Det gjør jeg værtfall, tante H! :jepp: - Ore

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

God formiddag :hallo: håper alle har en fin dag :)

Skrevet

Hmm..."hvem er det som banker på min Ord-bro, så jeg ikke ørens lyd må få?" :nei: 

*bortsett fra det så går det bra her :nigo: .....går det bra med Demses også kanskje? * 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vet ikke hvem som banker på, muligens de tre Bukkene Bruse. :jepp:

Alt vel her også 🙂

Skrevet

Håper alle får en nydelig dag. 🙂

Disse energiene solen beveger seg i nå kan være overveldene, men man kan skape ganske god stemning i de hvis man ikke lever i frykt bl.a. 😊 

Skrevet

Solen? Energier? Frykt? What ju min? :klo: 

Skrevet
20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Solen? Energier? Frykt? What ju min? :klo: 

Solen vår beveger seg gjennom universet. Nå beveger den seg i noen energier den gjør hvert 25 000 år, noe som påvirker oss og alt organisk liv. Med frykt, mente jeg om en ikke blir påvirket av media som prøver å skremme alle. Man vibrerer på mye lavere frekvenser hvis man lever i frykt og, ift hvis man er full av lys og kjærlighet. Kan også si at hjernene våre enten skaper eller reagerer, og hvis man lever i frykt, reagerer man mer enn man skaper. Og hvis man skaper kjærlighet, kan det bli ganske kos. 😊

• Liker 1
Skrevet

Jaha....nuvel...da skal jeg forsøke å vibrere så godt jeg kan og sende ut de rette tingene. :nigo: 

Skrevet
16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaha....nuvel...da skal jeg forsøke å vibrere så godt jeg kan og sende ut de rette tingene. :nigo: 

Hjertet ditt er på rett plass da ❤

Hvis du ønsker tips kan du Google ting som "how to raise your vibrations" hvis du ønsker å vibrere høyt, og kanskje bli et beacon of light, et fyrtårn, som lyser opp for alle rundt deg. 🙂

Skrevet

Mitt sitt :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...