Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Natta miamor. :goodbye:  Ordet: fordi hun forbereder seg til sommeren og bommet litt på julisanger. :ninja: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Natta miamor. :goodbye:  Ordet: fordi hun forbereder seg til sommeren og bommet litt på julisanger. :ninja: :fnise: 

Hihihihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er midt på natten. Skal du ikke sove snart, fru Sola? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Klokka er midt på natten. Skal du ikke sove snart, fru Sola? ;) 

Fräulein :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Natta miamor. :goodbye:  Ordet: fordi hun forbereder seg til sommeren og bommet litt på julisanger. :ninja: :fnise: 

Natta :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok sitte oppe noen minutter til, men så er det natta i Hoppeland også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da var kysten snart klar for ordets årlige rampestreker. Kan russen, så kan ordet :Nikke:

Jeg liker jo god mat, så burde kanskje ikke terge tante @Catalina Culès som mater meg mest, men jeg hadde ekstra pepper i middagen hennes i dag :fnise: Mens klesvasken til tante @Hoppetaujenta og hennes dobbeltgjenger @Hoppetaujenta* hang til tørk, så må jeg innrømme at det var meg, som lagde flekkene på ene lakenet som hang der :sjenert: jeg hadde nemlig fått is av tante Sola, og hun sa jeg måtte vaske fingrene når jeg kom inn, men jeg liker ikke å vaske fingre, så da ble det å tørke dem på lakenet til tante hoppis i stedet. Jeg har lekt meg gjennom labyrinten av en hage til tante @Rumle sammen med Tassen til onkel @NietsojJeg må innrømme at den stigen i epletreet ditt, tante rumlis tilhører meg. Jeg skulle bare ha noen epler, men Tassen sa at det ikke blir skikkelige epler før om høsten, men jeg tok med meg noe han kalte for eplekart. For jeg forstår nemlig hva Tassen sier jeg. Jeg skjønner nemlig alle verdens språk, om det så er mennesker, delfiner eller hunder :Nikke:  Superflinke meg, Ordet. Onkel @Jerry Lee og jeg pleier å passe en fin liten vov som heter Billie. Tassen likte henne også veldig godt. Såpass at Bille er blitt litt rund om magen :fnise:, men da får jeg meg endelig hundevalpen jeg har ønsket meg :mynona:men hysj, jeg er heeeeelt uskyldig jeg i alle mine små hyss :fnise:

- tilståelser fra hyssegeneral Ordet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Happy-Face skrev:

 

😍

3 minutter siden, Sola de skrev:

Sånn da var kysten snart klar for ordets årlige rampestreker. Kan russen, så kan ordet :Nikke:

Jeg liker jo god mat, så burde kanskje ikke terge tante @Catalina Culès som mater meg mest, men jeg hadde ekstra pepper i middagen hennes i dag :fnise: Mens klesvasken til tante @Hoppetaujenta og hennes dobbeltgjenger @Hoppetaujenta* hang til tørk, så må jeg innrømme at det var meg, som lagde flekkene på ene lakenet som hang der :sjenert: jeg hadde nemlig fått is av tante Sola, og hun sa jeg måtte vaske fingrene når jeg kom inn, men jeg liker ikke å vaske fingre, så da ble det å tørke dem på lakenet til tante hoppis i stedet. Jeg har lekt meg gjennom labyrinten av en hage til tante @Rumle sammen med Tassen til onkel @NietsojJeg må innrømme at den stigen i epletreet ditt, tante rumlis tilhører meg. Jeg skulle bare ha noen epler, men Tassen sa at det ikke blir skikkelige epler før om høsten, men jeg tok med meg noe han kalte for eplekart. For jeg forstår nemlig hva Tassen sier jeg. Jeg skjønner nemlig alle verdens språk, om det så er mennesker, delfiner eller hunder :Nikke:  Superflinke meg, Ordet. Onkel @Jerry Lee og jeg pleier å passe en fin liten vov som heter Billie. Tassen likte henne også veldig godt. Såpass at Bille er blitt litt rund om magen :fnise:, men da får jeg meg endelig hundevalpen jeg har ønsket meg :mynona:men hysj, jeg er heeeeelt uskyldig jeg i alle mine små hyss :fnise:

- tilståelser fra hyssegeneral Ordet

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen ok da, siden du er i så godt driv og det er søttende i mårra...det er greit, lille Rampeord.
                      Det blir ikke ris på stumpen fra meg. :klem:  *dennegangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
46 minutter siden, Sola de skrev:

Sånn da var kysten snart klar for ordets årlige rampestreker. Kan russen, så kan ordet :Nikke:

Jeg liker jo god mat, så burde kanskje ikke terge tante @Catalina Culès som mater meg mest, men jeg hadde ekstra pepper i middagen hennes i dag :fnise: Mens klesvasken til tante @Hoppetaujenta og hennes dobbeltgjenger @Hoppetaujenta* hang til tørk, så må jeg innrømme at det var meg, som lagde flekkene på ene lakenet som hang der :sjenert: jeg hadde nemlig fått is av tante Sola, og hun sa jeg måtte vaske fingrene når jeg kom inn, men jeg liker ikke å vaske fingre, så da ble det å tørke dem på lakenet til tante hoppis i stedet. Jeg har lekt meg gjennom labyrinten av en hage til tante @Rumle sammen med Tassen til onkel @NietsojJeg må innrømme at den stigen i epletreet ditt, tante rumlis tilhører meg. Jeg skulle bare ha noen epler, men Tassen sa at det ikke blir skikkelige epler før om høsten, men jeg tok med meg noe han kalte for eplekart. For jeg forstår nemlig hva Tassen sier jeg. Jeg skjønner nemlig alle verdens språk, om det så er mennesker, delfiner eller hunder :Nikke:  Superflinke meg, Ordet. Onkel @Jerry Lee og jeg pleier å passe en fin liten vov som heter Billie. Tassen likte henne også veldig godt. Såpass at Bille er blitt litt rund om magen :fnise:, men da får jeg meg endelig hundevalpen jeg har ønsket meg :mynona:men hysj, jeg er heeeeelt uskyldig jeg i alle mine små hyss :fnise:

- tilståelser fra hyssegeneral Ordet

Lille rampen min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...