Dr. A. Kula Skrevet 7. juli 2018 #179001 Del Skrevet 7. juli 2018 Lættis Neida, is skal være skikkelige saker, laget av ekte fløte tykk som bare det. Ordet er helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179002 Del Skrevet 7. juli 2018 10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Lættis Neida, is skal være skikkelige saker, laget av ekte fløte tykk som bare det. Ordet er helt enig. Softis er godt, med sjokolade og jordbær strø på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. juli 2018 #179003 Del Skrevet 7. juli 2018 6 minutter siden, Winza skrev: Softis er godt, med sjokolade og jordbær strø på Det er det, men ikke bare softis som lages av fløte. Kroneis pinup royal boksen, sandwich mmfl Kjenner jeg må ut å kjøpe lakrisis nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179004 Del Skrevet 7. juli 2018 Åhh....nå ble jeg fryktelig fysen på lakrisisisis.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. juli 2018 #179005 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh....nå ble jeg lykkelig frysen på lakrisisisis.... Kaldt og godt det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179006 Del Skrevet 7. juli 2018 Det er rett og slett fryktelig vakkert med is. Bedre enn...."kjeks" til og med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179007 Del Skrevet 7. juli 2018 23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det er det, men ikke bare softis som lages av fløte. Kroneis pinup royal boksen, sandwich mmfl Kjenner jeg må ut å kjøpe lakrisis nå. Jeg er veldig skeptisk til at man skal ha lakris i alt mulig søtt Hva blir det neste liksom, ketchup på alt? 😹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179008 Del Skrevet 7. juli 2018 Men man har det ikke i alt mulig søtt. De bare lager et alternativ for oss som er veldig glad i lakris og det er bra syns jeg. Tilfeldigvis er jeg veldig glad i ketchup på ganske mye også. Jeg pøser ikke på, eller ber om å få hvis dem jeg er på besøk hos ikke setter det frem, ei heller om jeg er på finere restaurant...men hjemme er det godt på både det ene og det andre. Ikke bare til middager, men på skiver også. Ai låvv ketsupp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179009 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Men man har det ikke i alt mulig søtt. De bare lager et alternativ for oss som er veldig glad i lakris og det er bra syns jeg. Tilfeldigvis er jeg veldig glad i ketchup på ganske mye også. Jeg pøser ikke på, eller ber om å få hvis dem jeg er på besøk hos ikke setter det frem, ei heller om jeg er på finere restaurant...men hjemme er det godt på både det ene og det andre. Ikke bare til middager, men på skiver også. Ai låvv ketsupp! Hva med ketchup på pannekaker eller grøt med lakris i? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 7. juli 2018 #179010 Del Skrevet 7. juli 2018 Pannekaker med is tenker jeg vi sier! Det har Ordet mitt og jeg lyst på nå. Og vi deler ikke med noen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179011 Del Skrevet 7. juli 2018 Nå rusler ordet rundt ute i hagen til Juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. juli 2018 #179012 Del Skrevet 7. juli 2018 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Men man har det ikke i alt mulig søtt. De bare lager et alternativ for oss som er veldig glad i lakris og det er bra syns jeg. Tilfeldigvis er jeg veldig glad i ketchup på ganske mye også. Jeg pøser ikke på, eller ber om å få hvis dem jeg er på besøk hos ikke setter det frem, ei heller om jeg er på finere restaurant...men hjemme er det godt på både det ene og det andre. Ikke bare til middager, men på skiver også. Ai låvv ketsupp! Ketsjup er en absolutt nødvendighet på speilegg. Altså frokost. (men man spiser ikke dette hver dag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. juli 2018 #179013 Del Skrevet 7. juli 2018 Sommer sommer soooommmmmmeeeeer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179014 Del Skrevet 7. juli 2018 Jupp. Kjempesommer! Åhh...jeg klarer nesten ikke å hoppe lengre.... Håper at Winza ikke vurderer å åpne spisested. Ketsjupp + speilegg = sant! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179015 Del Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jupp. Kjempesommer! Åhh...jeg klarer nesten ikke å hoppe lengre.... Håper at Winza ikke vurderer å åpne spisested. Ketsjupp + speilegg = sant! Isåfall Jalapeño + kjøttdeig = Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179016 Del Skrevet 7. juli 2018 Liker middels sterk mat jeg, men sånn Jala...mat må du ha for deg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179017 Del Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Liker middels sterk mat jeg, men sånn Jala...mat må du ha for deg selv. Du får piri piri på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179018 Del Skrevet 7. juli 2018 Huh!?! Kanarifugler på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #179019 Del Skrevet 7. juli 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Huh!?! Kanarifugler på? Heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2018 #179020 Del Skrevet 7. juli 2018 Piri-piri er sånn språk som kanariefugler sier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå