Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kruset skrev:

Godt, da kan jeg kanskje få middagen for meg selv her :jepp:

Haha. To sjeler, én tanke.   :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Legger merke til at folk generelt er litt bortreiste i sin egen handleverden for tiden. Lett zombie-fraværende
og konsentrert om å fylle vogna maksimalt. Mitt eget kjøleskap er også ganske fullt nå, men i januar kommer det
tilbake til halvtom tilstand. Det skal bli godt også på et vis. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er juletreet pyntet her i heimen. Litt stygg pynt, laget på diverse juleverksted, og litt fin pynt. Det meste gammelt med mange gode minner knyttet til. Brått kom julestemningen for fullt :tree:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tradisjonelle julesanger går igjen, slik som Nå tennes tusen julelys, En stjerne skinner i natt og Julekveldavisa. Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga, Kurt Nilsen og faktisk Lisa Børud veksles mellom her. Akkurat nå er kanskje favoritten Himmel på jord med Kurt Nilsen :hjerte:

(Sånn for å gi det lange svaret :fnise:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeeee...Geir-Anders jo! :goodbye: En riktig fin jul til deg også. *godt at jeg rakk å si det før han forsvant igjen*  :laugh: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelige nyheter i mørketidsgave. Tusen takk. :)  Går det sånn tålelig bra med deg der du holder til? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå for tiden går det ikke så aller verst, her som jeg holder til. :) 

Derimot tidligere i høst, ble det litt i meste laget, da jeg og min bror drev på med et arbeidsstykke, da det ikke ble regelmessige inntak av måltider og arbeidsdagene ble litt i lengste laget, pådro meg  derfor både en fysisk og psykisk knekk, noe som en enda sliter med i denne førjulstid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...