Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg...ehh...har gjort noe som antagelig ikke er anbefalt. :ninja:  Lenge har min lille helårsvifte som står her ved pc`n, vært helt umulig å snakke fornuft med. Den vil ikke starte før den vil det selv. :glare:  ...så i dag snakket jeg veldig hardt til den og brukte mild hverdagsvold på den. Jeg bennet opp frontdekslet og rev den løs fra seg selv. Så pekefingret (!) jeg den igang og fikk den til manuelt. Da ble den redd og startet tvert! :fnise:  

P.S. jeg kan informere om at jeg har passert tjemogfue for en liten stund siden jah. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Å...spørsmålet ditt ja: Jeg tror at fiole er i trettiårene et sted. :) 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg...ehh...har gjort noe som antagelig ikke er anbefalt. :ninja:  Lenge har min lille helårsvifte som står her ved pc`n, vært helt umulig å snakke fornuft med. Den vil ikke starte før den vil det selv. :glare:  ...så i dag snakket jeg veldig hardt til den og brukte mild hverdagsvold på den. Jeg bennet opp frontdekslet og rev den løs fra seg selv. Så pekefingret (!) jeg den igang og fikk den til manuelt. Da ble den redd og startet tvert! :fnise:  

P.S. jeg kan informere om at jeg har passert tjemogfue for en liten stund siden jah. :jepp: 

Interessant formulering må jeg si, jeg håper du snakket høyt samtidig :ler:

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å...spørsmålet ditt ja: Jeg tror at fiole er i trettiårene et sted. :) 

:hug: snille du, men hva er en helårsvifte....jeg har sett meg litt rundt her jeg sitter og prøvd å tenke ut hva det er for slags vifte?

Skrevet
12 minutter siden, fiole skrev:

Interessant formulering må jeg si, jeg håper du snakket høyt samtidig 

Heldigvis ikke...og jeg hoppet litt i stolen da jeg oppdaget hva de hadde skrevet (!)... :fnise: 

5 minutter siden, fiole skrev:

snille du, men hva er en helårsvifte....jeg har sett meg litt rundt her jeg sitter og prøvd å tenke ut hva det er for slags vifte?

Jupp. Snille meg. :jepp:  En sånn vifte som jeg bruker hele året ved mitt virke som viktig nettskribent. :tommelopp: 
Gutter og jenter; vi blir faktisk udødelige ved å skrive våre dypt tenkte tanker her uker og år ut og inn. 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, fiole skrev:

:ninja:

Mistenker at du ikke oppnådde målet med dette innlegget?

Har jeg rett?

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har jeg rett?

:rodme: ehm,

Endret av fiole
Skrevet

Finnes det noe mål her inne? :klo: 
Etter å ha klart å få Jerry i seng (det er jaffal stille der inne) er både kvelden og jeg målløs. :) 

• Liker 1
Skrevet

Ordet udødelige er et skummelt ord.

Skrevet

Våre internettbidrag svever i evigheten, fiole... :)  Ikke skummelt det vel? 

• Liker 1
Skrevet

For en merkelig greie, dette vet jeg egentlig men hva er vitsen med å la det sveve i evigheten....Nietsoj ligger på lur nedi her :fnise:

Skrevet
22 minutter siden, fiole skrev:

:rodme: ehm,

25 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har jeg rett?

Det mistet liksom sin tyngde når det havnet ensomt for segselv på en ny side :)

• Liker 1
Annonse
Skrevet
1 time siden, fiole skrev:

Det mistet liksom sin tyngde når det havnet ensomt for segselv på en ny side :)

Nettopp, du hadde beregnet at det skulle snike seg i bunnen på siden før, nederst og lure på alle innleggene over :opplyser:

Skrevet
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Fikk et inntrykk av at noen mener seint åtti-tall er så lenge siden at de selv var tidlig i livet. Men ikke så tidlig.

Ikke at jeg vet alderen til folka her, men de fleste er vel passert 25-30?

Heh, jeg tror kanskje jeg er unntaket snarere enn regelen i denne flokken, ja :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Omtrent så mystisk?  :ninja:

Skrevet
1 time siden, Kruset skrev:

Heh, jeg tror kanskje jeg er unntaket snarere enn regelen i denne flokken, ja :Nikke:

Men du passer fint inn likevel :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...