Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Dette sier NSB "Spar tid, miljø og penger. Ta toget." men det er 400 kr dyrere for meg å velge toget, å ikke er det raskere det er 18 timer og 22 minutt kontra 1 time og 25 minutt med fly

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne flygemaskinen er bare en døgnflue. Den vil gå av moten neste år, akkurat som datamaskin, telefon og fjernsyn.

Endret av Eiliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så måtte jeg ombooke hele dritten fordi flyet går for tidlig, hvorfor får man bare kjøpt ungdomsbillett før kl 18? Satans uoverskiktlige side, før kunne man oppgradere fra ungdom til voksen om det kneip om flysete

Endret av Severus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kruset skrev:

Jeg synes faktisk kanskje Oreo er litt oppskrytt. Unntaket er når den er i form av kake, det er nydelig. Kjeksene kan også erstattes med glutenfri variant :)

Stratos med nøtter tror jeg faktisk ikke jeg har smakt, jeg er nemlig ikke noen stor tilhenger av nøtter i sjokolade. Noen unntak finnes selvsagt.

Jeg har smakt glutenfri "oreo" fra Schär, men aner ikke hvordan de smaker kontra originalen siden jeg aldri har smakt originalen. :) Du bør prøve Stratos med nøtter, den er nyyyydelig! Kan ikke sammenliknes med Helnøtt f.eks, den liker jeg ikke i det hele tatt selv om jeg elsker nøtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet og jeg har trent hest i det flotte været. Vi har klatret 200 høydemeter opp til et tjern i skogen. Både hest, Ord og eier kooooste seg! Nå spiser vi opp resten av godtesnopet fra igår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Salka skrev:

Jeg har smakt glutenfri "oreo" fra Schär, men aner ikke hvordan de smaker kontra originalen siden jeg aldri har smakt originalen. :) Du bør prøve Stratos med nøtter, den er nyyyydelig! Kan ikke sammenliknes med Helnøtt f.eks, den liker jeg ikke i det hele tatt selv om jeg elsker nøtter. 

Hehe, helnøtt synes jeg ikke er så verst faktisk :)

De er ganske gode, men konsistensen er en litt annen. Vanlig Oreo er, om ikke jeg husker feil, litt "tørrere" og sprøere. I min oppskrift bruker jeg gjerne også noen chocolate chip cookies, men der er nok Safari hakket bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet er kun Jerrys.

Og vi skal om ikke lenge spise middagen omtalt i den tråden.   :spise:   :)

Ordet mitt går helt rundt seg sjæl her, nå.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det frekt, jeg har sagt det sint og jeg har sagt det på flere pene måter.

Jeg er så drita lei denne kommunistpropagandaen...ikke bare her, men i flere tråder!!!   Hele tiden!!!

Reglene til KG sier at ensidig meningspåvirkning er ikke lov.  Men...gjelder vel ikke alle det, da.....

*borte*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Stringfellow1 skrev:

riktig god morgen. 

skjer det noe spennende her i dag da? :cowboy:

Godt å se deg her, Fellow! :) Det var lenge siden, og jeg har lurt litt på hvor du ble av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg har sagt det frekt, jeg har sagt det sint og jeg har sagt det på flere pene måter.

Jeg er så drita lei denne kommunistpropagandaen...ikke bare her, men i flere tråder!!!   Hele tiden!!!

Reglene til KG sier at ensidig meningspåvirkning er ikke lov.  Men...gjelder vel ikke alle det, da.....

*borte*

Vet du, jeg er bare så altfor enig! Det er nok nå. Mer enn nok. Det hører ikke hjemme her, rett og slett.

Delta gjerne i tråden, @Severus, men vær så vennlig å holde dine politiske synspunkt utenfor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
8 minutter siden, Kruset skrev:

Godt å se deg her, Fellow! :) Det var lenge siden, og jeg har lurt litt på hvor du ble av.

jeg kan ikke sitte her på kvinneguiden hele tiden, året rundt. :laugh: 

men selv om jeg tar en pause fra forumet her, så er denne tråden akkurat som før! dere krangler fremdeles så busta fyker, på grunn av alle de små "ordene" her inne... 

:mynona:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stringfellow1 skrev:

jeg kan ikke sitte her på kvinneguiden hele tiden, året rundt. :laugh: 

men selv om jeg tar en pause fra forumet her, så er denne tråden akkurat som før! dere krangler fremdeles så busta fyker, på grunn av alle de små "ordene" her inne... 

:mynona:   

Det var et hyggelig gjensyn, hvertfall :) Alt bra, håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...