Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

God morgen. :)

Her traktes det i øyeblikket kaffe.

Jeg har vært ute på terrassen vår og ikke røyket, fordi jeg har sluttet med røyking. Men jeg har ikke sluttet med å gå ut på terassen vår og stå der og henge i noen minutter.

Sånn sett er jeg ganske snål.

Noen ganger tar jeg med kaffe og en stol, også...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare innom og si god morgen :hjerte: til alle trådfolk!

Kaffen er traktet og drukket. 

Jeg gleder meg til å plassere stol på verandaen; enn så lenge er det bare sne der.

Ved første solglimt så.. :jepp: 

@Tøytigern lenge siden du stumpet røyken? Flott gjort! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg må bare innom og si god morgen :hjerte: til alle trådfolk!

Kaffen er traktet og drukket. 

Jeg gleder meg til å plassere stol på verandaen; enn så lenge er det bare sne der.

Ved første solglimt så.. :jepp: 

@Tøytigern lenge siden du stumpet røyken? Flott gjort! 

Jeg sluttet i januar. Jeg syns foreløpig at jeg er i faresonen for å begynne igjen... Men jeg røyker iallefall ikke per i dag. :)

Jeg hadde en liten periode med snusing her i november, men jeg trivdes ikke med det. Så brukte jeg nikotinspray, som jeg syns funket sånn passelig i stedet. Så da sprayet jeg meg gjennom julen, til jeg fant ut at det igrunnen ikke var noe poeng å være avhengig av en spray med nikotin. Så da sluttet jeg å bruke det. Så sånn var det, altså.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jomfru ikke lenger i nød takker for godt råd som slettes ikke var dyrt, @Hoppetaujenta! Heretter er det langermet som gjelder :nigo:

Det er en viss fare for at det blir kaffe på meg også. Kanskje. Men så kom jeg på at kaffen på maskin ikke er like god som traktekaffe.. vanskelig valg dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent søppel er mye bedre enn skittent søppel. Det er noe alle vi kaffedrikkere vet. :opplyser: 

5 timer siden, Zenobia skrev:

Veel...er det så om å gjøre så kan du vel alltids plassere en stol i snøfonna? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tøytigern skrev:

God morgen. :)

Her traktes det i øyeblikket kaffe.

Jeg har vært ute på terrassen vår og ikke røyket, fordi jeg har sluttet med røyking. Men jeg har ikke sluttet med å gå ut på terassen vår og stå der og henge i noen minutter.

Sånn sett er jeg ganske snål.

Noen ganger tar jeg med kaffe og en stol, også...

Det er da ikke noe snålt med det? Herlig å slappe av på terrassen i frisk luft :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ta ordet, men det varer vel ikke lenge før noen andre dukker opp. :angry:

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Rumle skrev:

Det er da ikke noe snålt med det? Herlig å slappe av på terrassen i frisk luft :jepp: 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...