Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow...se hva jeg fant.  :ohmy:  Hva i alle dager har skjedd med denne plassen og dem som bodde der?
Jeg påtar meg herved å danne en opprydnings og vaskegruppe, så flytter vi inn der vi som vil.
Jeg vil. :jepp: 

Wow en gang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.thumb.jpeg.df020fa1e3baddc1661ee4f

Jeg har fått lunch :rodmer: 

Men om jeg ikke finner ut hvordan jeg skal forminske bildet, tror jeg jeg må ta det bort igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Zenobia skrev:

image.thumb.jpeg.df020fa1e3baddc1661ee4f

Jeg har fått lunch :rodmer: 

Men om jeg ikke finner ut hvordan jeg skal forminske bildet, tror jeg jeg må ta det bort igjen.

Skal du be-frukte tråden, nå? 

Anonymkode: 61240...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du egentlig med ett så stort hus?  

Anonymkode: 0f2e9...151

Jo, det kan jeg fortelle deg. :biggrin: 

Foruten å bo der selv med min hund, ville jeg fylle det med en gjeng glade, uegoistiske mennesker som gir, heller enn å ta. Musikk og sang, skikkelig håndverk, enda mer dyr, et opplevelsessted for barn og eldre som trenger en god dags måltider (laget fra bunnen av), pust i bakken og litt fred, ro + glede og lek i livene sine. Et sted hvor man var verd noe som menneske, uten å måtte gjøre allverdens først. Mulighetene hadde blitt mange og store. Huset er rett og slett vakkert, selv om det har blitt neglisjert lenge. 

Jeg liker gamle hus, hyggelige folk som vil skape noe godt, varig og som tar i mot nye kreative muligheter. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Foruten å bo der selv med min hund, ville jeg fylle det med en gjeng glade, uegoistiske mennesker som gir, heller enn å ta. Musikk og sang, skikkelig håndverk, enda mer dyr, et opplevelsessted for barn og eldre som trenger en god dags måltider (laget fra bunnen av), pust i bakken og litt fred, ro + glede og lek i livene sine. Et sted hvor man var verd noe som menneske, uten å måtte gjøre allverdens først. Mulighetene hadde blitt mange og store. Huset er rett og slett vakkert, selv om det har blitt neglisjert lenge. 

Jeg liker gamle hus, hyggelige folk som vil skape noe godt, varig og som tar i mot nye kreative muligheter. :jepp: 

Så mye positiv omtale av andre, og ingen tanker om egen vinning, er unikt uvanlig på hele kg. 

Sender Hoppe en stor bukett roser for henne Raushet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

dette høres veldig hyggelig ut.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du be-frukte tråden, nå? 

Ja, kanskje ordet blir gravid? :gravid:

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Dette huset passer jo perfekt som oppussingsobjekt i aldri-tråden. Rom for rom kan det ryddes, repareres, vaskes og fylles med alskens innhold. 

I virkelighetens verden, hvordan ville du ha løst den økonomiske biten? Det er jo en nydelig idé :hjerte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

I virkelighetens verden, hvordan ville du ha løst den økonomiske biten? Det er jo en nydelig idé :hjerte: 

I virkelighetens verden har jeg vunnet den STORE gevinsten i et amerikansk lotteri. Det blir ikke et problem. ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...