Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Googlet det bare.

Anonymous poster hash: 463b7...ad3

Da var det tydelig at du googlet feil band. ;)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig  :hug:

Jeg tenkte å få i meg noe mat, men senga er så god. Noen ganger vurderer jeg å anmelde senga mi for kidnapping,men det er ikke legit. Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å få i meg noe mat, men senga er så god. Noen ganger vurderer jeg å anmelde senga mi for kidnapping,men det er ikke legit. Hva gjør du?

Var det du som var fra Skien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Home and Away og spiser kinamat :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikret meg nok en firer i historie. På tross at prøven var dagen etter at mamma hadde blitt innlagt på sykehuset og hele verden stod opp ned. Kan ta helg med god samvittighet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikret meg nok en firer i historie. På tross at prøven var dagen etter at mamma hadde blitt innlagt på sykehuset og hele verden stod opp ned. Kan ta helg med god samvittighet nå!

Du er superflink du :) God bedring til moren din :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Flott gjort! :hug: Håper også at det vil gå bedre for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet er mitt!! Hvordan har folk det i dag a? Erre noen som har noe spennende på planen?  :sprettert:

Det mest spennende (og nødvendige) ble nok en gang utsatt. Ellers: Ut på spasertur etter hvert.

:skratte: Fortell meg hvis du lykkes, for da kjører jeg sak mot sofaen, og hevder presedens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...