Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Helt sant Solsikke. Ja mine blir gode, men det har nok heller med oppskrifter å gjøre. ;)

Om du mener blir de jevnt stekt, så blir de det. :jepp:

Sjømannskirkens oppskrift?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Det var nettopp det som var problemet med jernet mitt sist, stekte ikke jevnt. Men var sikkert 5 år gammelt, idag er vel det dritgammelt for sånt...... I gamledager veit dere, da skulle vaffeljermet holde i 150 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nå skremte du deg selv, fy ! Trodde at *google best i test og lete etter nytt jern* plutselig var signaturen min.

IIIK

Hvorfor snakker du til deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det var nettopp det som var problemet med jernet mitt sist, stekte ikke jevnt. Men var sikkert 5 år gammelt, idag er vel det dritgammelt for sånt...... I gamledager veit dere, da skulle vaffeljermet holde i 150 år.

Ja, det er slikt som er kjipt med mye av det vi har i den moderne tid. Mye av det som blir kjøpt er ment til å gå i stykker etter ei kort tid, og så er det å gå å kjøpe nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg faktiskt savner det å spise pølser fra bensinstasjonen slike som en får kjøpt i Norge. Her er ikke det så vanlig med slikt. :( Det er heller ikke å få kjøpt pølse i brød i bensinstasjoner generelt over her.

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nå er jeg hjemme etter å ha gått skogstur med bikkja. Senere skal jeg gå 10 km til

Hva betyr det på slutten? Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...