Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He's my one and only :hjerte:

Våre veier skiltes dessverre for 4 år siden, etter 2,5 år sammen. Min øyensten! 

:klemmer:

På småbruket som du vokste opp til?

Dit og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde han? :(

Den ligner på den andre hesten fra det andre profilbildet ditt :)

Samlivsbrudd.

Hesten lever livets glade dager ikke så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? :sjokkert:

Jeg sympati-gråt litt. Noen av oss blir veldig knyttet til dyrene vi har og det er en smerte

som ikke kan beskrives...når de forsvinner ut av våre liv på det ene eller det andre viset.

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både hesten og denne eksen var nok en "once in a life time". Dessverre var vi begge unge, gjorde mye dumt, sa mye dumt - og vi skilte lag. Det gjør enda vondt, selv om at jeg vet det var det riktige.
MEN! Jeg tviler, veldig, på at en sånn kar dukker opp igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Samlivsbrudd.

Hesten lever livets glade dager ikke så langt unna.

Det er bra i hvert fall :) Men dumt han ikke er la med deg da :( Det må være fantastisk å ha deg som eier :)

Jeg sympati-gråt litt. Noen av oss blir veldig knyttet til dyrene vi har og det er en smerte

som ikke kan beskrives...når de forsvinner ut av våre liv på det ene eller det andre viset.

Dere er så fantastiske alle sammen, jeg klarer ikke å forestille meg livet mitt før jeg joina Kvinneguiden nå :) :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det hadde gått om jeg hadde blitt utsatt for sånn pedagogikk :ler: Men jeg har lært av en venninne som jobbet i matbutikk at norske egg holder mye lenger enn datoen nå f.eks., de måtte bytte pga. EU. Meeeeeen, når noe lukter ille eller viser tegn på at det virkelig har gått ut så er det rett i søpla :jepp:

Det er sant, egg har lang holdbarhet.

De hadde før 2000,45 dager holdbarhet, men måtte bli satt ned til 28 dager. Mye pga frykt for salmonella, men norske egg har vært salmonella fri lenge..Og bryter noe ut, så får vi jo høre om det :)

Egg klarer seg fint i romtemperatur også ^^

Og for å finne ut om ett egg er bra eller ikke, så kan man jo bare ta glass testen :)

Om egget synker til bunnen så er egget ok, flyter det på toppen så er egget gammelt også må man huske på at innholdet i egget minsker over tid x)

æææh....Mindf**k...

Teite faktaer som klistrer seg til hjernen min o_o

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker eggene og smaker på dem. Er de vanlig gule, eller litt smågrønne så spiser jeg dem

Smaker de vondt så spytter jeg dem UT! :opplyser: <----- livsvisdom i praksis

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, egg har lang holdbarhet.

De hadde før 2000,45 dager holdbarhet, men måtte bli satt ned til 28 dager. Mye pga frykt for salmonella, men norske egg har vært salmonella fri lenge..Og bryter noe ut, så får vi jo høre om det :)

Egg klarer seg fint i romtemperatur også ^^

Og for å finne ut om ett egg er bra eller ikke, så kan man jo bare ta glass testen :)

Om egget synker til bunnen så er egget ok, flyter det på toppen så er egget gammelt også må man huske på at innholdet i egget minsker over tid x)

æææh....Mindf**k...

Teite faktaer som klistrer seg til hjernen min o_o

Herlig med litt fakta! :helen:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...