Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137221 Del Skrevet 7. august 2015 Nå har vi sola, soloppgangen, stjerna (Jessica!) og solsikka vår alle samlet i en tråd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137222 Del Skrevet 7. august 2015 Æsj. Han er sammen med Isla Fisher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusungen Skrevet 7. august 2015 #137223 Del Skrevet 7. august 2015 Er det hun med rødt hår? Fra home and away for leeenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137224 Del Skrevet 7. august 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. august 2015 #137225 Del Skrevet 7. august 2015 Nå har vi sola, soloppgangen, stjerna (Jessica!) og solsikka vår alle samlet i en tråd Har no snart halve universet her då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 7. august 2015 #137226 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Nå har vi sola, soloppgangen, stjerna (Jessica!) og solsikka vår alle samlet i en tråd Også trenger vi månen(Winza). Endret 7. august 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 7. august 2015 #137227 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Og alle andre også. Alle sammen er like verdifulle! Her har vi smurfer, hoppetaujenter, pusunger, og flere flere andre! Endret 7. august 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. august 2015 #137228 Del Skrevet 7. august 2015 Hjartans samd i det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 7. august 2015 #137229 Del Skrevet 7. august 2015 Trist hvordan det gikk for deg i den situasjonen din angående venner. Jeg tror at for mange så er venner sett på som en slags egen ressurs for dem, de er sammen med deg når det passer dem. Og noen vil spesiellt utnytte snille venner til å hjelpe dem med diverse ting, men å hjelpe tilbake sjølv er noe de holder avstand med eller som de ikke har noen interesse for å gjøre. Ingen mennesker er fullstendig perfekte, men en merker seg fort når en har møtt på en god venn. Gode venner virker som om de er ett mindretall i denne verden, men fortsatt ikke umulig å møte på. Fint skrevet zonnebloem Jeg har forsonet (hvis det er riktig ord) med at det har gått slik. Dritt i dem nå. Hvis dem ikke bryr seg om meg (som gjør selvfølgelig vondt og hjelper ikke på selvtilliten) må jeg bare tenke ja, ja dem bryr seg ikke så kan jeg bare la dem være på seg selv og fortjenner dem ikke å ha meg som venn. Jeg pleier å si "hvis du flytter eller er syk vet man hvem som er ekte venner" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137230 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Også trenger vi månen(Winza). Det passer faktisk bra å kalle meg månen siden jeg er aktiv her om natten Har no snart halve universet her då Hvem mangler vi nå? Vi har leksikonet Hoppetaujenta og dikteren Zenobia med Endret 7. august 2015 av Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. august 2015 #137231 Del Skrevet 7. august 2015 Nei,for å få heile universet skulle vi vel hatt nokre stjerner, galaksar, planetar osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137232 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg nevnte at Jessica! er stjerna vår :D Hun ser jo nydelig ut som et stjerneskudd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 7. august 2015 #137233 Del Skrevet 7. august 2015 Fint skrevet zonnebloem Jeg har forsonet (hvis det er riktig ord) med at det har gått slik. Dritt i dem nå. Hvis dem ikke bryr seg om meg (som gjør selvfølgelig vondt og hjelper ikke på selvtilliten) må jeg bare tenke ja, ja dem bryr seg ikke så kan jeg bare la dem være på seg selv og fortjenner dem ikke å ha meg som venn. Jeg pleier å si "hvis du flytter eller er syk vet man hvem som er ekte venner" Sant det. Denne quoten passer godt inn i dette som vi har pratet om nå: “True friends are like diamonds, Precious and rare, Fake friends are like autumn leaves, Found everywhere.” -Ari Joseph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 7. august 2015 #137234 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg nevnte at Jessica! er stjerna vår :D Hun ser jo nydelig ut som et stjerneskudd Men flere kan også være stjerner. Det er da ikke bare kun ett stjerne opp i himmelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137235 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som melder seg frivillig? Kanskje Fame og NoSoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 7. august 2015 #137236 Del Skrevet 7. august 2015 Prøvd svensk grillost for første gang i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #137237 Del Skrevet 7. august 2015 Var det nam nam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2015 #137238 Del Skrevet 7. august 2015 Har spist risgrøt med sukker, kanel og smør på her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. august 2015 #137239 Del Skrevet 7. august 2015 Risengrynsgraut Men ein må jo ha rosiner og spekemat i tillegg til det du hadde Hoppis for perfekt grautoppleving 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 7. august 2015 #137240 Del Skrevet 7. august 2015 Har spist risgrøt med sukker, kanel og smør på her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå