Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Det er da et kjempefint bilde av deg, Vex. :hug:

Var ikke noe hyggelig sagt av anonymous, du ser jo langt ifra mann ut! En kan tydelig se at du er kvinne. Leit at anonymous er så frekk mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Var nå mest ment som et spøk da jeg satte den inn her. ;):)

Ja, det var et artig skilt :)

1972487c56bwgur84.gif

God morgen :)

Er ikke helt med ennå, men det kommer seg.

Jeg må ta med meg ordet litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da et kjempefint bilde av deg, Vex. :hug:

Var ikke noe hyggelig sagt av anonymous, du ser jo langt ifra mann ut! En kan tydelig se at du er kvinne. Leit at anonymous er så frekk mot deg.

Kan du si. På legekontoret trodde de jeg var en gutt, samme på gamestop. Å på musemuet

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Kan du si. På legekontoret trodde de jeg var en gutt, samme på gamestop. Å på musemuet

Virkelig? :sjokkert: Det er da skikkelig rart. :klo: Flere mennesker som trenger å ta en titt innom optiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? :sjokkert: Det er da skikkelig rart. :klo: Flere mennesker som trenger å ta en titt innom optiker.

Å btw en gang så måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe red bull, men jeg hadde den ikke med så han i kassa spurte pappa hvor gammel sønnen hans var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Å btw en gang så måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe red bull, men jeg hadde den ikke med så han i kassa spurte pappa hvor gammel sønnen hans var

Synes fortsatt det er rart. Synes du ser femenin ut på bilder, aldri tenkt på deg som maskulin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Synes at du fortsatt ser ut som en dame. Du hadde vært veldig femenin hvis du var gutt/mann. Fint bilde. Styrte du en ekte båt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...