Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Tusen takk oppi der AB. :) Jeg la ikke merke til det selv. 

Hva er ikke?

Hoppetau er ikke mat. Ble det litt uforståelig der? 

Det jeg vil si er at NÅ har jeg sett første episode i "Blå øyne" og jeg er veldig positivt overrasket!

Gleder meg til å følge serien og...Sven Nordin snakker svensk som en innfødt svenske. Meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Er så glad og fornøyd i dag :bolledeig: Har møtt to barndomsvenniner i dag,blir lenge mellom hver gang når vi bor så spredt i landet, men i dag klaffet det for oss alle :hoppendeglad:

Må være spessielt å møte på barndoms venninner. :) Så fint at du er så glad. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow....det må være en sånn pingvin fra gamledager. Da gikk de veldig fort alle sammen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Wow....det må være en sånn pingvin fra gamledager. Da gikk de veldig fort alle sammen. :fnise:

Haha... Ja, kanskje det vettu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet er i alle fall mett og fornøyd nå, for den har spist en liten stor softis. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sang den opera mens du spiste? :fnise: Ikke lett å tyde hvor iser kommer fra ellers syns jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Sang den opera mens du spiste? :fnise: Ikke lett å tyde hvor iser kommer fra ellers syns jeg... 

Nei den gjorde ikke det. Hadde vært litt ekkelt å spise isen hvis den levde. ;):laugh: Jeg kun vet at isen er Italiensk fordi eieren fra is salongen drar mye til Italia, han har Italienske oppskrifter på isene som han lager. De er veldig gode. :jepp: Ellers vet jeg heller ikke mye om hvor alle iser kommer fra, unntatt når jeg blir fortalt om det på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nå føler jeg meg internett sliten. Føler meg også litt trøtt. 977270f3vqafo8u4.gif

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja...hvis du sjekker litt ovenfor navlen din, så befinner det seg et der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Tusen takk oppi der AB. :) Jeg la ikke merke til det selv. 

Hoppetau er ikke mat. Ble det litt uforståelig der? 

Det jeg vil si er at NÅ har jeg sett første episode i "Blå øyne" og jeg er veldig positivt overrasket!

Gleder meg til å følge serien og...Sven Nordin snakker svensk som en innfødt svenske. Meget bra!

Det var en spøk :)

Trodde du skulle samle alle episodene og se dem samlet?

Slutten var trist, stakkars dame og barna hennes :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg jo ikke snakke om dem her med deg. :) 

Det er mye skittent spill i politikken.... Blir spennende å følge med. Hvor mange episoder? :klo: Husker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...