Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134201 Del Skrevet 17. juli 2015 Nå skal jeg snart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. juli 2015 #134202 Del Skrevet 17. juli 2015 Da sier jeg god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 17. juli 2015 #134203 Del Skrevet 17. juli 2015 Zzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli 2015 #134204 Del Skrevet 17. juli 2015 Iran + atomvåpen = Atomvåpen i det hele tatt = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134205 Del Skrevet 17. juli 2015 Iran + atomvåpen = Atomvåpen i det hele tatt = Det er ikke noe kuult. Atomvåpen skulle ikke en gang ha blitt oppfunnet! Trist hvor mye mennesker kan ødelegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. juli 2015 #134206 Del Skrevet 17. juli 2015 Og ingen her til å passe på ordet? Vel vel, da tar jeg det, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134207 Del Skrevet 17. juli 2015 Bare pass på det du Tante Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli 2015 #134208 Del Skrevet 17. juli 2015 I dag satt jeg og nøt litt skygge på en benk ved en park. Så kom det en jogger som tydeligvis hadde gjort sin runde og han skulle til bilen sin. Hadde det vært meg og jeg var svett og måtte skifte litt, så hadde jeg gjort det diskrèt, men denne mannen brydde seg ikke om sånt. Han kunne ha gått på baksiden av sin bil og vært i le av bil, trær og busker, men HAN vrengte av seg løpebuksa og trusa foran bilen, bøyde seg (med rumpa mot meg) riktig langt ned for å tørke av sine legger med sitt håndkle...og jeg fikk fullt innsyn til alt av private, pendulerende klenodier....jeg begriper rett og slett ikke at ikke folk kan vise litt bluferdighet og normal høflighet når det er andre mennesker rundt dem. Meg f.eks. Jeg er.....i lett puritanistisk jomfrusjokk, men jeg overlever. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134209 Del Skrevet 17. juli 2015 I dag satt jeg og nøt litt skygge på en benk ved en park. Så kom det en jogger som tydeligvis hadde gjort sin runde og han skulle til bilen sin. Hadde det vært meg og jeg var svett og måtte skifte litt, så hadde jeg gjort det diskrèt, men denne mannen brydde seg ikke om sånt. Han kunne ha gått på baksiden av sin bil og vært i le av bil, trær og busker, men HAN vrengte av seg løpebuksa og trusa foran bilen, bøyde seg (med rumpa mot meg) riktig langt ned for å tørke av sine legger med sitt håndkle...og jeg fikk fullt innsyn til alt av private, pendulerende klenodier....jeg begriper rett og slett ikke at ikke folk kan vise litt bluferdighet og normal høflighet når det er andre mennesker rundt dem. Meg f.eks. Jeg er.....i lett puritanistisk jomfrusjokk, men jeg overlever. Skjønner at du ble sjokkert av dette. Det er ikke noe trivelig når folk gjør slikt, om de er menn eller kvinner. Flest folk ville ikke ha gjort hva han gjorde, så vi får håpe at du ikke ser mye til han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134210 Del Skrevet 17. juli 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusungen Skrevet 17. juli 2015 #134211 Del Skrevet 17. juli 2015 I dag satt jeg og nøt litt skygge på en benk ved en park. Så kom det en jogger som tydeligvis hadde gjort sin runde og han skulle til bilen sin. Hadde det vært meg og jeg var svett og måtte skifte litt, så hadde jeg gjort det diskrèt, men denne mannen brydde seg ikke om sånt. Han kunne ha gått på baksiden av sin bil og vært i le av bil, trær og busker, men HAN vrengte av seg løpebuksa og trusa foran bilen, bøyde seg (med rumpa mot meg) riktig langt ned for å tørke av sine legger med sitt håndkle...og jeg fikk fullt innsyn til alt av private, pendulerende klenodier....jeg begriper rett og slett ikke at ikke folk kan vise litt bluferdighet og normal høflighet når det er andre mennesker rundt dem. Meg f.eks. Jeg er.....i lett puritanistisk jomfrusjokk, men jeg overlever. Jeg skjønner at du syns det var ubehagelig, men jeg tror kanskje at jeg hadde ledd av din reaksjon. Hvertfall den jeg forestilte meg da jeg leste dette . Men folk kan kaaaanskje ta liiiitt hensyn til folk rundt seg. :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134212 Del Skrevet 17. juli 2015 Du går skikkelig berserk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134213 Del Skrevet 17. juli 2015 Inni hodet går tankene ganske berserk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134214 Del Skrevet 17. juli 2015 Hyggelig at rovdyret er aktiv her igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134215 Del Skrevet 17. juli 2015 Inni hodet går tankene ganske berserk. Hva har skjedd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134216 Del Skrevet 17. juli 2015 Det er også hyggelig med klovnen her og. Sjølv om jeg har merket noen har skikkelig klovne fobi innpå her og. Du får bruke det som et godt våpen mot frekke AB'er Winza! Når de oppfører seg dumt så må du bare trekke fram den klovnen mot dem å true dem med det's klovne sjarm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134217 Del Skrevet 17. juli 2015 Hyggelig at rovdyret er aktiv her igjen Hvem er rovdyret? Mener du rådyret (som er et byttedyr)? Hva har skjedd da? Jeg lurer så fryktelig på hva Twizzl-is er og blir helt gal av å det (overdrevet, men jeg lurer på hva det er?) I tillegg til at jeg grubler mye på nærmeste framtid som foreløpig er veldig usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134218 Del Skrevet 17. juli 2015 Hehe ja Jeg var redd for klovner når jeg var liten. Husker når jeg var 5 så var vi på sirkus og når klovnen kom bort ble jeg kjempe redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134219 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvem er rovdyret? Mener du rådyret (som er et byttedyr)? Jeg lurer så fryktelig på hva Twizzl-is er og blir helt gal av å det (overdrevet, men jeg lurer på hva det er?) I tillegg til at jeg grubler mye på nærmeste framtid som foreløpig er veldig usikker.Er ikke det er rovdyr du har på profilbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134220 Del Skrevet 17. juli 2015 Det er et rådyr med å som er på profilbildet mitt. Rovdyr er den dyregruppen som livnærer seg ved å jakte og spise andre dyr, f.eks. rev, ulv, gaupe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå