Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

ja hadde dette nettstedet ikke vært så treeeeeeigt, så hadde det vært litt enklere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er tregt til tider, men nå er det bra her. Har begynt å tømme temperery mappa av og til og det går faktisk raskere da. Ikke alltid, men ofte :)

Skrevet

Ja, det vil jeg si meg enig i... men hvis dere bare logger dere av, så vil det nok komme til å gå litt fortere... :sjarmor: men jeg har jo ikke lyst til å være her alene heller, da... :sjenert: så da vil jeg heller det skal være litt treigt :)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

ja hvordan gjør du det da. send meg en pm da

Gjest hufse-tufsa
Skrevet
Ja, det vil jeg si meg enig i... men hvis dere bare logger dere av, så vil det nok komme til å gå litt fortere... :sjarmor:  men jeg har jo ikke lyst til å være her alene heller, da... :sjenert:  så da vil jeg heller det skal være litt treigt  :)

:ler: tro'kke det er meg og ulva som er årsaken til tregheten her :overrasket:

Skrevet

Skal gjøre det, men jeg hakke snøring på å forklare det. Må spørre mannen min. Kanskje må jeg både forklare og sende deg et program. Skal prøve imorgen.Selv har jeg den liggende på skrivebordet.

Skrevet

Nå logger jeg meg av, så kanskje det går litt kjappere her :ler::ler: Må stikke nå, for det kom folk.

Nana :vinke:

Skrevet

Nei, er nok ikke pga dere det er litt treigt her noen ganger ;)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

:sur: du og de folka som alltid kommer.

kan du ikke be dem gå da?

Skrevet

Er enig med hufse-tufsa på denne... Altså, gjester meg her og gjester meg der! ;)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

skal vi danne en anti-gjeste-klubb? :ler: (gjelder ikke ordet da, for det er alltid velkommen)

Skrevet

Jeps, jeg er med på den anti-gjeste-klubben... Gjestene kan bare se å holde seg hjemme... ;)

Skrevet

Tenker dere bare har ventet på at jeg skulle ramle innom.....

Og småramler gjør jeg kanskje - ørlite grann i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...