Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre planer i kveld enn å sitte her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, ingen store, har begynt på en ny bok, mannen som hater kvinner av Stieg Larsson. Har du noen planer for kvleden, utenom å ta ordet ifra meg?

Skrevet

Nei, skal legge jentungen etterhvert. Kanskje se på Åndenes makt, men etter det har jeg lovet gubben at han skal få spille så da blir jeg henvist til dataten... Skal nok legge meg selv etter hvert også.

Skrevet
:vinke: Ordet har kost seg med Ulva og Lsk i dag, og vært innom alle dere flinke tastere,men nå vil det over til meg en tur. :goodbye:
Skrevet

Lurte på om jeg også skulle se åndens makt, men syns det er litt skummelt...

Skrevet

I dag er det en spesiell episode fordi det skjer noe mens de filmer. Heldigvis er jeg ikke alene, men kan krøll meg opp i en armkrok.

Spørs om jeg hadde turt å se på alene...

Skrevet

Såg min første hele episode siste søndag, stemmer det at det skulle skje noe i kveld..

Kanskje jeg ikke får sove i kveld da!

Savner er redd smiley!!

Skrevet

He he... går nok så bra så :troest: Du får sove med lyse og musikk på, for da ser du ikke rare skikkelser i mørker eller hører ting ;)

Redd smiley... :redd:

Her var den jo

Skrevet

Ja, var det. Hadde et lite håp jeg fikk beholde det over natta jeg... Men var visst litt vel optimistisk.... :sjenert:

Skrevet

He he, man må jo leve i håpet ;)

At jeg har hatt det så mye over natta i det siste tyder jo bare på at jeg har litt for lite å gjøre ellers... :sjenert:

Skrevet

Er ikke så ofte jeg sitter her på kvelden... Men nå må jeg snart krype til sengs... Så spørs om du ikke får det i natt også... :sjenert:

Skrevet

Kanskje det, en vurderer senga selv nå. :Gjesp: Må prøve å sove mens jeg har sjansen. Tulla våkner vel i natt også...

Skrevet

Ikke sant... Ingenting som vekker meg da... Men er så trøtt om morran, så burde sovi nå...

Får bare ikke revet meg løs herfra...

Skrevet

Jeg vet. KG er relativt avhengighetsdannende. Spesielt når det er noe annet du egentlig burde gjøre, he he :rodme:

Skrevet

Ikke sant...

Men nå må jeg få somlet meg i seng.

God natt :klemmer:

Skrevet

Du fant en du!! Fant ikke den i stad jeg.

Syns ikke det var så skummelt i dag, reagerte mest på at de ikke vasket knivene, i og med at de hadde knivene rett på plass og la den hvite kluten over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...