Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

I lige så :) nei hosten er på plass....våkner på natta så det er ganske slitsomt. Den må vel gi seg snart tenker jeg ;) Du da? Frisk og rask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisk og rask ennå, og jeg håper det fortsetter. Byttet avatar i dag som du ser. Kjenner du bilde igjen? ;)

Skrevet
:overrasket: Nei...jeg ser bare den gamle avartaren jeg altså....!
Skrevet
:overrasket: Jøss, her ser jeg den nye som jeg la inn før i dag. Så rart :overrasket:
Skrevet
:overrasket: Ja det var rart...den kommer vel snart da... :) Skal bli gøy å se
Skrevet

Ikke helt fornøyd, for jeg fant ikke noe bilde av Ulva, men er spent på om du kjenner igjen henne jeg har lagt inn ;)

Skrevet
:ler: så du tenker jeg husker så langt tilbake? Håper jeg husker det da, skal bli spennede det å se.. :)
Skrevet

Det er ikke noe jeg har fortalt som du skal huske, men det er kanskje en figur som du bør kjenne igjen fra noe du har sett før :ler:

Skrevet
:ler: aha....det blir gøy!! Håper den blir synlig snart da..
Skrevet

Jippi...nå ser jeg den Ulva, kjempefin :) Men jeg tror ikke jeg har hukommelse tilstrekkelig til å kunne si jeg har sett den før.....

Skrevet

Ja jeg skjønte nesten det :ler: men altså...det er lenge siden, og bildene husker jeg ikke i det hele tatt. Har mange ganger tenkt til å lese serien om igjen, men sånn er det altså ikke blitt hittil...

Gratulerer med ny da :klem:

Skrevet

Der kan du se....jeg husker Christa og Heike?? eller noe i den duren :ler: Typisk meg å glemme sånt

Skrevet

Christa og Heike ja. To av mine favoritter. Men Sol var lenge før. Ble brent på bål som veldig ung, men opptrer jo i hele serien som rammet/utvalgt alikevel. Har lest hele serien 4-5 ganger skjønner du. :sjenert:

Fant bilde når jeg søkte på nettet.

Skrevet

Oki...da er det kanskje ikke så rart at du husker bedre enn meg da ;) Husker iallefall at det gikk som en drøm å lese bøkene den gangen, det gikk ikke lang til med 46 stk. Så ventet vi vel ganske lenge på den siste som jeg syns var dårlig :ler:

Skrevet

Husker du sa det, men jeg synes den var bra også jeg da :)

Skrevet

Nå må jeg gå jeg, ha en videre fiiin kveld Ulva. Vi snakkes :vinke::kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...