Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #230301 Skrevet 9 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #230302 Skrevet 6 timer siden Vi takker og sier at Hoppe er eierinnen av meg...Ordet. 1
Cid Skrevet 6 timer siden #230303 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det kan stemme. Hurra! Var alle dyrene våkne når jeg skrev det? 1
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #230304 Skrevet 5 timer siden Nesten alle. Noen har jaget mye for de var ivrigst og må hvile litt ekstra innimellom, men de kommer sterkt tilbake. 1
Cid Skrevet 5 timer siden #230305 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nesten alle. Noen har jaget mye for de var ivrigst og må hvile litt ekstra innimellom, men de kommer sterkt tilbake. Jaget hvem? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #230306 Skrevet 4 timer siden De fikk ferten av deg så klart. Du hopper rundt her og er alle steder, snekkerbua inkludert, men du er så rask at de fikk ikke tak i deg. . .så dette blir et festmåltid denne helga knurrer de forventningsfullt. 1
Cid Skrevet 4 timer siden #230307 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): De fikk ferten av deg så klart. Du hopper rundt her og er alle steder, snekkerbua inkludert, men du er så rask at de fikk ikke tak i deg. . .så dette blir et festmåltid denne helga knurrer de forventningsfullt. 🛖🔐 1
Cid Skrevet 4 timer siden #230309 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): 🐯 👿 🆘 2
Cid Skrevet 3 timer siden #230311 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ABBA O: 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #230312 Skrevet 3 timer siden (endret) Kjempegruppe med mange fine hits! Endret 3 timer siden av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 3 timer siden #230313 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Kjempegruppe med mange fine hits! Og Bieber? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #230314 Skrevet 3 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #230315 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Og Bieber? Liker han ikke. Ungdomspop. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Takker, for nå kommer faktisk kvelden og det koser jeg meg med. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #230316 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Liker han ikke. Ungdomspop. Takker, for nå kommer faktisk kvelden og det koser jeg meg med. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #230317 Skrevet 3 timer siden God torsdagskveld til de nyvåknede søte også. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #230318 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Liker han ikke. Ungdomspop. Takker, for nå kommer faktisk kvelden og det koser jeg meg med. Du datet jo han en gang. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #230319 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): God torsdagskveld til de nyvåknede søte også. Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen her har en fin og god torsdagskveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #230320 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Du datet jo han en gang. Han er et barn i mine øyne. Forvirret verdensstjerne som ikke klarer å bli en skikkelig voksen kar. Stakkars. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen her har en fin og god torsdagskveld. Jo, jeg og Ordet har det i alle fall bra...for vi vil kjøpe lakseskiver i morgen og ha nystekt rett i kroppen. Vi har sug. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå