Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Mandags morgen og jeg har sovet dårlig. Er ikke helt i form. God mandag til dere uansett. 

Vi ønsker deg Godbedring Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Det kom som kastet på meg både litt av hvert. :(  Er sikkert en bug-årstid vi er inne i.
Sikkert Cid som har smittepustet på meg. :P 👿  Skal logge av nå. Forsøke meg på litt teve...
og kanskje en tidlig kveld. Har en rar følelse av at det er fredag, men så heldig er jeg vel ikke. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk. Det kom som kastet på meg både litt av hvert. :(  Er sikkert en bug-årstid vi er inne i.
Sikkert Cid som har smittepustet på meg. :P 👿  Skal logge av nå. Forsøke meg på litt teve...
og kanskje en tidlig kveld. Har en rar følelse av at det er fredag, men så heldig er jeg vel ikke. 

Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finmandagskveld.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:engel:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi ser at Ordet spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Skrevet

Ordet snorksover nå. Det har et godt sovehjerte. 💤

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Ordet snorksover nå. Det har et godt sovehjerte. 💤

Har dyrene et godt Cid radar?

• Liker 1
Skrevet

Ja. De har dessuten en hemmelig radar som er mye mere fininnstilt, så de kan til en hver tid se hvor du er og hva du gjør. :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker Ordet og alle sammen en Godmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

God tirsdagsmorgen fra meg. Tror jeg holder meg hjemme i dag. Må flate ut litt og ta ting med ro, men...
på kjøkkenbenken står det oppvask som må tas. Fant et par gryter og litt småting i kjelleren og det skal tas 
i bruk og må skrubbes litt først. Jaja...en skal være glad for at en har nok av alt liggende. Trenger ingenting. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

God tirsdagsmorgen fra meg. Tror jeg holder meg hjemme i dag. Må flate ut litt og ta ting med ro, men...
på kjøkkenbenken står det oppvask som må tas. Fant et par gryter og litt småting i kjelleren og det skal tas 
i bruk og må skrubbes litt først. Jaja...en skal være glad for at en har nok av alt liggende. Trenger ingenting. :) 

Vi ønsker deg Ordet og alle sammen en fin og god tirsdag.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Søndagsordet er mitt sitt. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Om 2 og en halv uker så fyller ordet 23 år 🥳

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Om 2 og en halv uker så fyller ordet 2,3 år 🥳

I know. 

Cid skrev (33 minutter siden):

Ordet har forresten gjort kjæresten sin gravid, så nå blir @Hoppetaujenta farmor 😃

LØGN! :fy: 

• Liker 2
Skrevet

Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

I know. 

LØGN! :fy: 

Har Anton raserianfall nå?

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...