Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #230201 Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God søndag alle sammen, med nystilte klokker i det ganske land. Fremdeles ikke 100% hos meg... Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god søndag. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #230202 Skrevet 7 timer siden Takk. Vi sliter litt med søtsug og unner oss oppkuttede eplebiter. Fruktsukker er visst også søtt sier de... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #230203 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk. Vi sliter litt med søtsug og unner oss oppkuttede eplebiter. Fruktsukker er visst også søtt sier de... Vi pleier å spise rosiner når vi har søtsug, det hjelper litt.
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #230204 Skrevet 2 timer siden Ja, der sier du noe. . .men litt hjelper ikke. Kan ikke spise en kg rosiner heller. Magen får sjokk. Futt-Futt... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #230205 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, der sier du noe. . .men litt hjelper ikke. Kan ikke spise en kg rosiner heller. Magen får sjokk. Futt-Futt... Vi forstår, så det er mye futt i KG rosinene altså?? 1
Hoppetaujenta Skrevet 39 minutter siden #230206 Skrevet 39 minutter siden Så absolutt. Man kan bli helt matt om en kommer inn i et rom bak meg. Hehe...nå vil jeg legge meg. Natta alle sammen. Ha en flott natt på våkenvakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå