Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ordet mitt og meg har snakket litt sammen og håper at "det hvite" ikke kommer før i desember. 

Ordet som snart blir 23 år?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beibi-Ordet mener du. :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Beibi-Ordet mener du. :) 

Er dyrene våkne?

• Liker 1
Skrevet

Det er de, men ikke ute etter deg akkurat nå. Jeg lar dem møte en god venn av meg
og de liker han gladknurrende.  :nikke: 👹 " El Estepario Siberiano"                 :boksing:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det er de, men ikke ute etter deg akkurat nå. Jeg lar dem møte en god venn av meg
og de liker han gladknurrende.  :nikke: 👹 " El Estepario Siberiano"                 :boksing:

Hvem er det?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Hvem er det?

Bare en av mine venner som kom på besøk på forumet...og ute i skogen ville han også være,
så da ble det sånn.                 :bål: :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Bare en av mine venner som kom på besøk på forumet...og ute i skogen ville han også være,
så da ble det sånn.                 :bål: :) 

Ble typen din Anton med?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Ble typen din Anton med?

Nei, det var bare oss og noen av dyrene. :) :)  Anton, min venn, er ikke sjalu på noen. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Nei, det var bare oss og noen av dyrene. :) :)  Anton, min venn, er ikke sjalu på noen. 

Bare på deg når du flørter med Lønneberg mennene.

• Nyttig 1
Skrevet

...men jeg flørter jo ikke med noen. Jeg er uflørtelig også. :)  Bare vanlig snill og grei jeg.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Ordet mitt og meg har snakket litt sammen og håper at "det hvite" ikke kommer før i desember. 

Vi er helt enige med deg og Ordet.:tommelopp2::tommelopp2:

Skrevet

Vi liker enighetskulturen som råder her inne. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Vi liker enighetskulturen som råder her inne. :nikke: 

:strix::strix:

Skrevet

Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Jeg har ordet, jeg skrev under på en kontrakt :regler: så nå er jeg den rettmessige eieren av ordet :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
Cid skrev (14 timer siden):

Jeg har ordet, jeg skrev under på en kontrakt :regler: så nå er jeg den rettmessige eieren av ordet :opplyser:

Det er fint, for Ordet blir aldri eldre og da må du skifte bleier resten av DITT liv. :fnise: :mynona:Good!

Jeg er egentlig trist for at Fjordland har sluttet å selge kjøttkaker med kålstuing og lurer på hvorfor det. :sukk: 
Vil helst ha den i større porsjon og i de vanlige posene som slikt kommer i. Håper at de leser dette på Fjordlandkontoret.
4b3099da-3e37-4a5b-a20d-6abf0042f078.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Det er fint, for Ordet blir aldri eldre og da må du skifte bleier resten av DITT liv. :fnise: :mynona:Good!

Jeg er egentlig trist for at Fjordland har sluttet å selge kjøttkaker med kålstuing og lurer på hvorfor det. :sukk: 
Vil helst ha den i større porsjon og i de vanlige posene som slikt kommer i. Håper at de leser dette på Fjordlandkontoret.

🏃🏻

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

:spise::spise:

Skrevet

Nå må jeg kle på meg og gå ut en stund, så passer dere på her inne? Fint. :nikke: Snakkes. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...