Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229321 Skrevet 16. april Cid skrev (5 minutter siden): Hva mener du? De spiser menneskekjøtt når de skal kose seg ekstra og nå har du spist det opp. DE ER RASENDE! ...og du har blitt en kanibal!
Cid Skrevet 16. april #229322 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De spiser menneskekjøtt når de skal kose seg ekstra og nå har du spist det opp. DE ER RASENDE! ...og du har blitt en kanibal! Var det ordet jeg spiste?o: 🛖🏃🏻♂️
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229323 Skrevet 16. april Det kan tyde på det ja. Dette er det verste som har skjedd i min forumlevetid. *Hoppen uler i skogen og sørger*
Cid Skrevet 16. april #229324 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det kan tyde på det ja. Dette er det verste som har skjedd i min forumlevetid. *Hoppen uler i skogen og sørger* Er Anton lei seg? Og dens gravide kjæreste? Kommer forum purken og tar meg nå?
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229325 Skrevet 16. april Cid skrev (2 minutter siden): Er Anton lei seg? Kommer forum purken og tar meg nå? Vet ikke. Han dro på skauen alene og ja forumpolitiet er på spor av deg.
Cid Skrevet 16. april #229326 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vet ikke. Han dro på skauen alene og ja forumpolitiet er på spor av deg. Hva med dama til ordet? Det som venter barn.
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229328 Skrevet 16. april Den unge piken er ikke moden og kan ikke få unger. Akkurat som Ordet mitt.
Cid Skrevet 16. april #229329 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Den unge piken er ikke moden og kan ikke få unger. Akkurat som Ordet mitt. Er de på ferten av meg?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #229330 Skrevet 16. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 16. april #229331 Skrevet 16. april Cid skrev (4 timer siden): Er de på ferten av meg? De var visst ikke det (letta)
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #229332 Skrevet 16. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april #229334 Skrevet 18. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Snart er uka omme. Det går så fort. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finlangfredag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 22. april #229335 Skrevet 22. april Så er vi ute av påsketåkedagene...og Ordet er mitt det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april #229337 Skrevet 22. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april #229339 Skrevet 22. april Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Takk. Jeg er dagsforvirret etter påsken.
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april #229340 Skrevet 22. april Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Takk. Jeg er dagsforvirret etter påsken. Vi trodde at det var mandag i dag, så vi er også litt dagsforvirret. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå