Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #229181 Del Skrevet 9. mars Cid skrev (25 minutter siden): Kvitthvite ja, han har tatt inngrep. Nei, han liker ikke sånne blendahvite tenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #229182 Del Skrevet 9. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #229183 Del Skrevet 9. mars Dere også. Ordet og jeg vinker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #229184 Del Skrevet 9. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dere også. Ordet og jeg vinker. Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #229185 Del Skrevet 11. mars Mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #229186 Del Skrevet 11. mars Ordet er med i et medisinsk eksperiment hvor det donerer bein og armer i bytte mot robot armer og bein 🦾🦾🦿🦿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #229187 Del Skrevet 11. mars Cid skrev (1 time siden): Ordet er reddet fra et medisinsk eksperiment hvor det doneres bein og armer i bytte mot robot armer og bein og onkel Cid gir hele seg selv og redder det på målstreken...ei diger elektrisk sag kan høres i naborommet... 🦾🦾🦿🦿 🙄 Ja, sånn kan det gå gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #229188 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): 🙄 Ja, sånn kan det gå gitt... Herregud hjeeelp meeeeeeeeeeeeg! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #229189 Del Skrevet 11. mars Sorry, men ingen kan hjelpe i denne situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #229190 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Mitt! Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #229191 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Sorry, men ingen kan hjelpe i denne situasjonen. Men jeg ga jo dere snop 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #229192 Del Skrevet 11. mars Vi ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #229193 Del Skrevet 11. mars Ordet har flere faddere, en av dem er faktisk kjent. Durek 👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #229194 Del Skrevet 11. mars Vi ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars #229195 Del Skrevet 12. mars Cid skrev (15 timer siden): Men jeg ga jo dere snop 🥺 Chilisnop teller ikke. Julenissen har fått nok en beskjed og fører det opp på minuslista di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars #229196 Del Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Chilisnop teller ikke. Julenissen har fått nok en beskjed og fører det opp på minuslista di. Men jeg er jo lille snille Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #229197 Del Skrevet 12. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars #229198 Del Skrevet 12. mars Cid skrev (2 timer siden): Men jeg er jo lille snille Cid! Av og til er du det ja, men så blir du noe helt annet igjen. 😢 Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Samme til dere og snart er det helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars #229199 Del Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Av og til er du det ja, men så blir du noe helt annet igjen. 😢 Samme til dere og snart er det helg. Er bare noe dere forestiller dere, jeg er en for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #229200 Del Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Av og til er du det ja, men så blir du noe helt annet igjen. 😢 Samme til dere og snart er det helg. Tusen Takk, vi ønsker deg Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå