Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #229181 Skrevet 9. mars Cid skrev (25 minutter siden): Kvitthvite ja, han har tatt inngrep. Nei, han liker ikke sånne blendahvite tenner. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #229182 Skrevet 9. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #229184 Skrevet 9. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dere også. Ordet og jeg vinker. Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 11. mars #229186 Skrevet 11. mars Ordet er med i et medisinsk eksperiment hvor det donerer bein og armer i bytte mot robot armer og bein 🦾🦾🦿🦿
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #229187 Skrevet 11. mars Cid skrev (1 time siden): Ordet er reddet fra et medisinsk eksperiment hvor det doneres bein og armer i bytte mot robot armer og bein og onkel Cid gir hele seg selv og redder det på målstreken...ei diger elektrisk sag kan høres i naborommet... 🦾🦾🦿🦿 🙄 Ja, sånn kan det gå gitt...
Cid Skrevet 11. mars #229188 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): 🙄 Ja, sånn kan det gå gitt... Herregud hjeeelp meeeeeeeeeeeeg! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #229189 Skrevet 11. mars Sorry, men ingen kan hjelpe i denne situasjonen.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #229190 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Mitt! Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 11. mars #229191 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Sorry, men ingen kan hjelpe i denne situasjonen. Men jeg ga jo dere snop 🥺
Cid Skrevet 11. mars #229193 Skrevet 11. mars Ordet har flere faddere, en av dem er faktisk kjent. Durek 👨🏿🦲
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars #229195 Skrevet 12. mars Cid skrev (15 timer siden): Men jeg ga jo dere snop 🥺 Chilisnop teller ikke. Julenissen har fått nok en beskjed og fører det opp på minuslista di.
Cid Skrevet 12. mars #229196 Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Chilisnop teller ikke. Julenissen har fått nok en beskjed og fører det opp på minuslista di. Men jeg er jo lille snille Cid!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #229197 Skrevet 12. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars #229198 Skrevet 12. mars Cid skrev (2 timer siden): Men jeg er jo lille snille Cid! Av og til er du det ja, men så blir du noe helt annet igjen. 😢 Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Samme til dere og snart er det helg.
Cid Skrevet 12. mars #229199 Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Av og til er du det ja, men så blir du noe helt annet igjen. 😢 Samme til dere og snart er det helg. Er bare noe dere forestiller dere, jeg er en for alltid.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #229200 Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Av og til er du det ja, men så blir du noe helt annet igjen. 😢 Samme til dere og snart er det helg. Tusen Takk, vi ønsker deg Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå