Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #229143 Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sovnet fort. Var trøtt. Ordet mitt. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #229144 Skrevet 26. februar Takk. Vi skal gjøre så godt vi kan med den. Til dere også. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #229146 Skrevet 26. februar Baktus2024 skrev (14 minutter siden): Onsdag ? Ja. Det er dagen i dag. Hvor befinner du deg i uka?
Baktus2024 Skrevet 26. februar #229148 Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Ja. Det er dagen i dag. Hvor befinner du deg i uka? Onsdag? Hvor er det blitt av alle de andre dagene da ? Faen ikke våknet inn i en dag så er det en annen en , så begynner du med onsdager... 1
Baktus2024 Skrevet 26. februar #229149 Skrevet 26. februar (endret) Får flashback til kjøpmannen i bygda ..." Det er stengt idag vøtt ".... Det var da jeg fikk en vekkelse for rom og tid .. eksistensialisme i det grenseløse . Trodde jeg... Endret 26. februar av Baktus2024
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #229150 Skrevet 26. februar Baktus2024 skrev (43 minutter siden): Omtrent her ..🙂 Usedvanlig tilstedeværende herremann syns jeg. Jeg syns at alt vi lever etter burde ha vært borte og så tar vi en dag etter en annen og gjør så godt vi kan. Morgen - middag - kveld - natt....og hva vi gjør med det er opp til oss selv etter dagsformen.
Baktus2024 Skrevet 26. februar #229152 Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Usedvanlig tilstedeværende herremann syns jeg. Jeg syns at alt vi lever etter burde ha vært borte og så tar vi en dag etter en annen og gjør så godt vi kan. Morgen - middag - kveld - natt....og hva vi gjør med det er opp til oss selv etter dagsformen. Har jeg glemt å fortelle deg at jeg er analfabet... Jeg klarer ikke slike laboritorier som det der...MEN det er mye fint jeg kan... Pisse på skoa mine feks .. varm og sjenert i den anledning og kanskje ellers oxo .. hvis vi bare tar oss tid til å pusse oss selv så vil vi alle jenke oss litt . Jeg sier kanskje... Det er jo noe som heter å gjøre mine til slett spill oxo . Pokerface... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #229153 Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk. Vi skal gjøre så godt vi kan med den. Til dere også. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #229154 Skrevet 27. februar Så var det torsdag og Ordet er glad, mett og MITT! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #229156 Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Så var det torsdag og Ordet er glad, mett og MITT! Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar #229157 Skrevet 28. februar Takker for det og begynner med rekesmørbrødfrokost med sitron, majo og krydder på. 1
Cid Skrevet 28. februar #229158 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takker for det og begynner med rekesmørbrødfrokost med sursild, blåmuggost og chillikrydder på. Bon appetit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå