Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:57 #229101 Del Skrevet i går, 19:57 Gjør litt tv-titting nå, så får vi se om det blir legging etterpå. Kose seg dere må. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:59 #229102 Del Skrevet i går, 19:59 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Gjør litt tv-titting nå, så får vi se om det blir legging etterpå. Kose seg dere må. Vi ønsker deg og Ordet en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 21:06 #229103 Del Skrevet i går, 21:06 Nå er ordet trøtt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:11 #229104 Del Skrevet i går, 21:11 Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Nå er ordet trøtt Vi ønsker Ordet en Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #229105 Del Skrevet 13 timer siden Med så mange gode ønsker tror jeg at Ordet sov nydelig i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #229106 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Med så mange gode ønsker tror jeg at Ordet sov nydelig i natt. Sammen med sin gravide kjæreste 👱🏼♂️🤰🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #229107 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Med så mange gode ønsker tror jeg at Ordet sov nydelig i natt. Det er vi glade for å høre. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #229108 Del Skrevet 7 timer siden O og jeg snakket litt sammen akkurat nå og er enige i at når det blir freddan igjen, da skal vi sove i kor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #229109 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): O og jeg snakket litt sammen akkurat nå og er enige i at når det blir freddan igjen, da skal vi sove i kor. Med kjæresten med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #229110 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (16 minutter siden): Med kjæresten med? Ingen av oss har det, så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #229111 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ingen av oss har det, så nei. Sinte dyr nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #229112 Del Skrevet 6 timer siden WUFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #229113 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): WUFF! 🛖🔑🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #229114 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): O og jeg snakket litt sammen akkurat nå og er enige i at når det blir freddan igjen, da skal vi sove i kor. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå