Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228921 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ordet er mitt selv om vi er trøtte. Vi ønsker dere en Godnatt, og vi håper at dere får sove bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228922 Del Skrevet 27. januar Takk, C&C. Tror det blir snart...for vi gjesper høylydt her nå. 🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228923 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk, C&C. Tror det blir snart...for vi gjesper høylydt her nå. 🥱 Vi sender nattaklemmer til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228924 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Nytter ikke å gjemme seg, betyr det. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228925 Del Skrevet 27. januar Vi ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #228926 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (6 timer siden): Hva skal jeg gjøre da? Sove kanskje? Ordet og jeg skal ha kaffe og skive har vi bestemt og SÅ skal vi forsøke å sove litt igjen....etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #228927 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Sove kanskje? Ordet og jeg skal ha kaffe og skive har vi bestemt og SÅ skal vi forsøke å sove litt igjen....etterpå. Vi ønsker dere en Godnatt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #228928 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Sove kanskje? Ordet og jeg skal ha kaffe og skive har vi bestemt og SÅ skal vi forsøke å sove litt igjen....etterpå. Er jeg trygg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #228929 Del Skrevet 28. januar Cid: Nei, dette er selve utryggdagen. / Jeg sov ikke. Spiste en slags frokost, sett på tv. Har stått opp for godt i dag. 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. januar #228930 Del Skrevet 28. januar Trygghet hva er det , jo mer frihet vi får jo mer utrygg blir vi..hvorfor? Det er folk som misbruker den friheten til å være kriminelle...frihet var tiltenkt frihet under ansvar, ikke som virkemiddel for notoriske lovbrytere... Resultatet er at vi har fått en enorm vekst i venter selskap og politi , kameraovervåking og ferdsels kontroll , følging av kortbruk , telefon posisjoner og etterretning.. friheten ble til Orwells 1984.. Hvorfor er det slik? Hvorfor klarer ikke mennesker å utnytte frihet bedre? Er det fordi vi , som pattedyr er hierkiske flokkdyr, eller er det fordi vi er kloke egoister , i forhold til andre dyr... ? Trygghet er frihet, utrygghet er ufrihet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #228931 Del Skrevet 28. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #228932 Del Skrevet 29. januar God Onsdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #228933 Del Skrevet 29. januar Ordet er mitt, det er voksen og skal snart på date med kjæresten sin 👱🏼♂️🙋🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #228934 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (21 minutter siden): AI-Ordet er en kunstig laget robot som ser ut som det ekte Ordet til Hoppe, men i voksen variant. Jeg vet det. Good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #228935 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Good! Er dyrene sure nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #228936 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (12 minutter siden): Er dyrene sure nå? Sinte og...sure som sitroner og lime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #228937 Del Skrevet 29. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #228938 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sinte og...sure som sitroner og lime! 🛖🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #228939 Del Skrevet 29. januar Ønsker dere en kanononsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #228940 Del Skrevet 29. januar Ordet er homofil, det dater Anton for tiden 👱🏼♂️💞👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå