Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo, det er søte snutter, men...fornuften i meg sier at det hadde jeg aldri latt noe dyr få gjøre ved et lite barn. 
Hunder som ikke er aggressive, de mener bare å leke...kan plutselig hoppe opp og bruke en labb og skarp negl
og så er det hull på beibien, eller en fugl kan hakke i øyet...jo, det kan skje. Dyr kan leke, eller bli skremt og har
noen raske utfall, men søtt kan det være på film. Jeg hadde vært en hønemor for en beibi og holdt alt farlig på
passe avstand. Dyr skal ikke være leketøy for unger. Ikke for noen.

Jeg tror at jeg må ha kaffe og frokost nå, for min indre tante Sofie presser på og vil ut og oppdra noen. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Jo, det er søte snutter, men...fornuften i meg sier at det hadde jeg aldri latt noe dyr få gjøre ved et lite barn. 
Hunder som ikke er aggressive, de mener bare å leke...kan plutselig hoppe opp og bruke en labb og skarp negl
og så er det hull på beibien, eller en fugl kan hakke i øyet...jo, det kan skje. Dyr kan leke, eller bli skremt og har
noen raske utfall, men søtt kan det være på film. Jeg hadde vært en hønemor for en beibi og holdt alt farlig på

Jeg tror at jeg må ha kaffe og frokost nå, for min indre tante Sofie presser på og vil ut og oppdra noen. :jolie: 

Foreldrene er nok forsiktige og lar det ikke være nære om det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Hvem vil du oppdra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. :) Jeg logger av litt og spiser to skiver godt brød og håper å bli trøtt tidlig, så jeg kan stå opp tidlig i morgen. 
Det skal handles inn da og det er bedre å bli ferdig fort før alle de andre kommer.  :nikke: 
God kveld alle sammen. :gruppeklem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Takk. :) Jeg logger av litt og spiser to skiver godt brød og håper å bli trøtt tidlig, så jeg kan stå opp tidlig i morgen. 
Det skal handles inn da og det er bedre å bli ferdig fort før alle de andre kommer.  :nikke: 

Takk for bilulykken? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld videre Hoppe.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Ordet blir myndig på torsdag og da skal det drikke seg snydens på øl, øl og mere øl 🍻

Vi tror at det blir på brus brus brus vi da.🥤🥤🤣🤣👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Vi tror at det blir på brus brus brus vi da.🥤🥤🤣🤣👍👍

Hvis ordet er fornuftig så. Men det vil tiden vise :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...