Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:07 #228361 Del Skrevet i går, 10:07 Cid skrev (Akkurat nå): Er han frieren din? Seff ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:25 #228362 Del Skrevet i går, 12:25 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:42 #228363 Del Skrevet i går, 13:42 Ikke lenge til ordet fyller 22 år 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:42 #228364 Del Skrevet i går, 13:42 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Seff! O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:44 #228365 Del Skrevet i går, 13:44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:47 #228366 Del Skrevet i går, 13:47 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): 2️⃣2️⃣ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:24 #228367 Del Skrevet i går, 17:24 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:29 #228368 Del Skrevet i går, 17:29 Takk. I morgen er det lillelørdag. Bare nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:32 #228369 Del Skrevet i går, 17:32 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk. I morgen er det lillelørdag. Bare nevner det. I morgen har vi en travel dag, for da skal vi både til tannlegen, fastlegen og litt forskjellige andre ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 22:20 #228370 Del Skrevet i går, 22:20 nærmer seg… jeg var med i et tarm screening prosjekt utført av oslo,universitetssykehus, fikk prøveutstyr ogmsendte prøvene tilbakemtil dem på torsdag imforrige uke, fikk svar via,helsenorge.no idag, og får en svar så,fort så vet en hva det betyr… jeg vil,bli innkalt til,kreftutredning på Haukeland innen 4 uker, de fant blod i prøvene.. Dette kan bety komplikasjoner med mye frem og tilbake her, men jeg endrer ikke på livsstilen min uansett.. jeg kan ikke gjøre noe fra eller til uansett, enten virker en behandling eller så gjør den det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 22:22 #228371 Del Skrevet i går, 22:22 Vi ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #228372 Del Skrevet 17 timer siden Alle gode tanker til deg @Baktus2024-bror. Håper veldig at de finner ut av det og kan fikse det over tid...og at du holder ut og får et levelig liv midt oppi det hele. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12 timer siden #228373 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Alle gode tanker til deg @Baktus2024-bror. Håper veldig at de finner ut av det og kan fikse det over tid...og at du holder ut og får et levelig liv midt oppi det hele. ❤️ takk for det , pusekatten fikk innkallelsen idag.. 3.desember..så her kaster de ikke bort tiden, skjønner jeg…satser på at det ikke blir for yenkomplikasjoner rundt det.. slik at jeg må,flakse frem og tilbake til bergen , det stedet jeg ALDRI er ..jeg får ptsd med flashback bare jeg hører bergensdialekten…menmen , fritt sykhusvalg i Norge, så det blir bare med undersøkelsen her.. 20 år med mobbing , ryktespredning , lyging og utstøting av bergensere , så er det ikke miljøet en ønsker å bevandres i..jeg tåler dem kort og greit ikke.. menmen, blir østpå til dagen før..og reiser igjen samme dag som første utrdningsundersøkelse.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #228374 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Alle gode tanker til deg @Baktus2024-bror. Håper veldig at de finner ut av det og kan fikse det over tid...og at du holder ut og får et levelig liv midt oppi det hele. ❤️ @Baktusbror 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #228375 Del Skrevet 6 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #228376 Del Skrevet 3 timer siden Lille Ordet har fått seg en ny venn. https://m.youtube.com/watch?v=BT8P65u1Nvk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #228377 Del Skrevet 2 timer siden Vi ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå