Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #228261 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det har blåst i bølger og noe er løst på min veranda...så stilnet det fullstendig i fem minutter og SÅ var det i gang igjen. Jeg er glad for at ikke jeg bor i selve nedslagsfeltet og sier tvi-tvi til dem som gjør det. Stakkars dyrene der ute. Cassidy Tvillingene synes at sterk vind kan være skikkelig skumle greier.🌬️🌬️😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #228262 Del Skrevet 2 timer siden Ja...jeg tror det er mange som får skader denne natta her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #228263 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja...jeg tror det er mange som får skader denne natta her. Ja, Cassidy Tvillingene tror at det er mange som kommer til å få oversvømmelser i kjellerne sine vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå