Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228001 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, jeg føler meg litt kallet, men jeg liker at flere ser etter det i hverdagen. Tantejenta og onkelgutten. Nytt navn her. Cassidy Tvillingene ser gjerne etter, og passer på Ordet vi.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228002 Del Skrevet 10. oktober (endret) Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser gjerne etter, og passer på Ordet vi.😊😊 Det setter vi veldig pris på. Solide folk til å bli med på en god oppdragelse...er av det gode. 🍨 🍨 Natt-is som takk. Cid sover visst eller er dypt inni en serie eller noe sånn. Ååååå, bevares, der ble det stor skrift plutselig. Endret 10. oktober av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228003 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det setter vi veldig pris på. Solide folk til å bli med på en god oppdragelse...er av det gode. 🍨 🍨 Natt-is som takk. Cid sover visst eller er dypt inni en serie eller noe sånn. Ååååå, bevares, der ble det stor skrift plutselig. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sier aldri nei takk til iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228004 Del Skrevet 10. oktober Jeg skal kjøpe sånn her is i dag, siden det straks er fredag. Den har jeg kjøpt èn gang før og den var veldig god. Annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228005 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skal kjøpe sånn her is i dag, siden det straks er fredag. Den har jeg kjøpt èn gang før og den var veldig god. Annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #228006 Del Skrevet 10. oktober Neste måned så blir ordet 18 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228007 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene ser at Ordet fortsatt sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228008 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (10 minutter siden): Neste måned så blir ordet 18 år. Hmm... Fnyyys. Er ikke helt enig i det , men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228009 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hmm... Fnyyys. Er ikke helt enig i det , men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228010 Del Skrevet 10. oktober Mitt lille barne-Ord vil forbli slik til evig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228011 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mitt lille barne-Ord vil forbli slik til evig tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #228012 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hmm... Fnyyys. Er ikke helt enig i det , men... ordet er jo fra 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #228013 Del Skrevet 10. oktober Ordet dater Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228014 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (4 minutter siden): ordet er jo fra 2006. Da erdet et jukse-Ord. Cid skrev (4 minutter siden): Ordet dater Anton. HER er beviset.....og nå er det jo ikke sant det du sier, men Anton dater ikke. Han sier at lykken finnes i det å være singel ungkar og spellemann. Bare sånn helt for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228015 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses fælt her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228016 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da erdet et jukse-Ord. HER er beviset.....og nå er det jo ikke sant det du sier, men Anton dater ikke. Han sier at lykken finnes i det å være singel ungkar og spellemann. Bare sånn helt for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228017 Del Skrevet 10. oktober Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses fælt her nå.😉😉 Onkel Cid er i slaget i natt også, men det er han egentlig hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228018 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Onkel Cid er i slaget i natt også, men det er han egentlig hele døgnet. Ja det tror Cassidy Tvillingene at du har helt rett i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228019 Del Skrevet 10. oktober Kanskje han skal få utlevert en tittel på dette forumet? Sjefsramp nummer 1 ? Eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228020 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kanskje han skal få utlevert en tittel på dette forumet? Sjefsramp nummer 1 ? Eller noe annet? Cassidy Tvillingene synes at det er en genial ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå