Sola de Skrevet 24. august #227701 Del Skrevet 24. august Franklin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227702 Del Skrevet 24. august Han har nok gått meg hus forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227703 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Han har nok gått meg hus forbi. Hilste du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227704 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (4 timer siden): Franklin Jeg så mye på det som liten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227705 Del Skrevet 24. august Cid skrev (4 minutter siden): Hilste du ikke? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227706 Del Skrevet 24. august Nå har Anton vært frekk mot ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #227707 Del Skrevet 24. august Cid skrev (12 minutter siden): Jeg så mye på det som liten 😄 Jeg har også sett det både som barnevakt og kanskje stoppet opp selv og sett på når jeg svisjet om det var på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227708 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (3 minutter siden): Jeg har også sett det både som barnevakt og kanskje stoppet opp selv og sett på når jeg svisjet om det var på Søt skilpadde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227709 Del Skrevet 24. august Cid skrev (10 minutter siden): Nå har Anton vært frekk mot ordet. "Gay" betyr glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227710 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): "Gay" betyr glad. Betyr homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227711 Del Skrevet 24. august Betyr begge deler. Ord kan ha forskjellige betydninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227712 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Betyr begge deler. Ord kan ha forskjellige betydninger. Ikke i følge translate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227713 Del Skrevet 24. august Ordet blir 22 i november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227714 Del Skrevet 24. august Cid skrev (7 minutter siden): Ikke i følge translate. I følge Hoppetaujenta betyr GAY begge deler! Happy and GAY! Cid skrev (6 minutter siden): Ordet blir 2,2 år i november. I know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227715 Del Skrevet 24. august Cid skrev (9 minutter siden): Ikke i følge translate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #227716 Del Skrevet 24. august Jeg lille Ordet sier som følger, fritt sitert kong Harald: Ordet er jenteord som er glad i jenter, gutteord som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre. Så det så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #227717 Del Skrevet 24. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227718 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): 60 tallet er lenge siden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #227719 Del Skrevet 24. august Cid skrev (2 timer siden): 60 tallet er lenge siden 😛 Ja, men ordet betyr det samme i en slik mening også, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #227720 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, men ordet betyr det samme i en slik mening også, uansett. Ikke i dagens samfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå