Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #227461 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takker til tvillingene. Kanskje blir det en slik denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. august #227462 Del Skrevet 4. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #227463 Del Skrevet 4. august Sola de skrev (12 minutter siden): 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august #227464 Del Skrevet 6. august Hvor er alle sammen- Ordet Er de gått tomme for ord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #227465 Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august #227466 Del Skrevet 6. august Ordet har vært her hos meg i dag og det har ikke sultet. Fint at dere tar dere av det litt nå, så får jeg fred og ro til å spise en ispinne med syltetøy inni. ❤️ Denne her er så nyyydelig altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #227467 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ordet har vært her hos meg i dag og det har ikke sultet. Fint at dere tar dere av det litt nå, så får jeg fred og ro til å spise en ispinne med syltetøy inni. ❤️ Denne her er så nyyydelig altså! Nam Nam sier Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august #227468 Del Skrevet 6. august I kveld skal jeg holde ut litt lengre før jeg forsøker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #227469 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): I kveld skal jeg holde ut litt lengre før jeg forsøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #227470 Del Skrevet 7. august I dag er jeg hos onkel Cid og spiser opp alle wienerbrødene hans - Ordet den mette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227471 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (18 minutter siden): I dag er jeg hos onkel Cid og spiser opp alle wienerbrødene hans - Ordet den mette Bare unngå den med flue 🐝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #227472 Del Skrevet 7. august Ordet får en fluesmekker av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227473 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ordet får en fluesmekker av meg. En reptilsmekker med? 🦎🦎🦎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #227474 Del Skrevet 7. august De er større...vanskelige å holde, bruke og treffe med. Kanskje bruke en stor anleggsmaskin og veive litt rundt med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227475 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De er større...vanskelige å holde, bruke og treffe med. Kanskje bruke en stor anleggsmaskin og veive litt rundt med? Eller mate de til løvene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #227476 Del Skrevet 7. august Mye bein i dem. Omtrent som å spytte ut fiskebein i mengde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227477 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mye bein i dem. Omtrent som å spytte ut fiskebein i mengde. Ble løvene urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #227478 Del Skrevet 7. august Ja, de liker ikke sånn prat. OG DU VET DET...sier de. Grrrrrr...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #227479 Del Skrevet 7. august Cid skrev (43 minutter siden): Bare unngå den med flue 🐝 Var det flue på dem? Det så ikke jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227480 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Var det flue på dem? Det så ikke jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå